Hotel Düshorner Hof

1 review over Hotel Düshorner Hof in het Nederlands

Perfekt

W. van Dijken
12-1-2016

Een gemoedelijk hotel met super schone kamers, een uitstekend Duits ontbijt waarbij niets ontbrak en waar je voor een belachelijke lage prijs kunt dineren. Het hotel ligt mooi centraal in de mooie omgeving van de Luneburger heide.

Gereisd Met vrienden in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Düshorner Hof

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Düshorner Hof in Walsrode, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Düshorner Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.