Vakantiehuis Moin Moin

10Fenomenaal

Duitsland, Neder-Saksen (Niedersachsen), Walchum (emsland)

10Fenomenaal

Vakantiehuis info

• Sauna
Meer vakantiehuis info

1 review over Vakantiehuis Moin Moin

• 10Lily Maßmann09-06-2012

Vakantie PUR!

Wij hadden een prachtige vakantie in dit mooie vakantiehuis - in het Seepark Eiken te Walchum aan een klein zwemmeertje. De Inrichting is kompleet en niets hebben wij gemist, wij konden denken dat wij thuis zaten. De kamers zijn smaakvol ingericht en in de keuken zijn er mogelijkheden genoeg om lekker eten te koken. Het park is klein maar fijn en het meertje heeft wit zandstrand met een afgezet gebied voor de kinderen. De Omgeving is prachtig - naar Papenburg 20 km en het Jagdschloß Clemenswerth te Sögel is in ieder geval bezienswaard. En ook de mooie dorpen in Nederland in de provinzies Groningen en Drenthe zijn de moeite waard. Wij zullen graag weerkomen!

Gereisd met vrienden in april 2012

0 tips over Vakantiehuis Moin Moin