Appartement Zum Wilden Wein

2 reviews over Appartement Zum Wilden Wein in het Nederlands

Prijsbewust aangenaam verblijf

Hans
30-5-2017

Eenvoudig verblijf, maar alles wat je nodig hebt is aanwezig en werkt naar behoren en dit alles voor een zeer redelijke prijs (een stuk goedkoper dan de meeste in de omtrek). Het verblijf ligt wel wat afgelegen van uitgang / inkoop mogelijkheden, maar daardoor ook bijzonder rustig en dus prima geschikt voor wandelaars / fietsers die toch meer buiten als binnen zijn. kortweg een No nonsens verblijf ! Wij komen hier zeker terug.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2017

Eenvoudig maar interessanta accommodatie

Hans
30-5-2016

Het appartement, is ruim maar eenvoudig. Alles is aanwezig zonder meer. De Prijs en de ligging zijn bijzonder goed. De Eigenaars zijn vriendelijk en zeer gastvrij, zonder zich op te dringen. er heerst een zeer ongedwongen open sfeer. Ideale uitvalsbasis voor mooie wandeltochten in het Solling-Vogler National Park. Wij komen hier graag nog naar terug.

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Zum Wilden Wein in Uslar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Zum Wilden Wein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.