Vakantiepark Uslar

Meer vakantieparkinfo

18 reviews over Vakantiepark Uslar

• 9Familie Hovens17-08-2019

Fijne vakantiehuisjes

We hebben een ontzettend leuke vakantie gehad hier op het vakantiepark in Uslar. We hebben 2 weken verbleven in huisje nummer 8. Deze was netjes ingericht. Op het park zijn wat speelfaciliteiten voor de kinderen, maar het is uiteraard geen Centerparcs of zo. Maar daar kwamen we ook niet voor. Het is een heerlijk rustig park. Wel biedt het park genoeg extra's, zoals gratis toegang tot het zwembad (binnenbad) van Uslar, een buitenbad net buiten Uslar en zelfs een dierentuin (Tierpark Sababurg). Ook kun je heerlijk wandelen in de omgeving. (Uitzichttoren in de buurt, wandeling langs het beekje de Ital, en natuurlijk ook in het stadje zelf). Waar je wel rekening mee moet houden, is dat wanneer je uitstapjes wilt maken je vaker de auto nodig hebt, en dat de afstanden zich langer trekken dan in Nederland. Leuke uitstapjes dat wij hebben gedaan: Rattenvanger voorstelling in Hameln (op zondagen), Wilhelmhohe Kassel en het grensmuseum van de DDR

• 2018
    10Fam. Scheepmaaker04-08-2018

Een aanrader

Een klein, rustig parkje met een uiterst vriendelijke ontvangst en behulpzaam tijdens het verblijf. Wij verbleven er met onze hond, ook daarvoor aandacht en ontvangst met bak water.

• 10Onderkomen

• 2017
    9Fam Lodder14-09-2017

Voor herhaling vatbaar

Fantastisch park voor rustzoekers. Mooie woningen met veel privacy. Super vriendelijk en behulpzaam personeel bij de receptie. Zoals gewend in Duitsland hygiene ruim voldoende. Prachtige bosrijke omgeving. Minder goed vonden wij dat er maar 1 Nederlandse zender BVN was, terwijl het best veel Nederlanders verblijven. De mevrouw bij de receptie gaf aan dat ze voor meer zenders moeten betalen en dat ze dat niet gaan doen. Verder alles oké.

• 10Onderkomen

• 9Anita25-05-2017

Wat een service!

Het is een heel kleinschalig park op een rustig plekje. Wij waren hier een paar dagen met ons 1 jarig zoontje en heb en ons prima vermaakt. Er is een klein speeltuintje op het park maar verder is het heerlijk rustig. De huisjes staan niet op elkaar waardoor je flink wat ruimte hebt en genoeg privacy. Het huisje zelf is van alle gemakken voorzien en was keurig schoon. Service van de receptie is echt ongekend. Ze geven veel advies over evt. tripjes in de buurt en toegang tot tierpark Saba en het lokale zwembad (wel simpel) is inbegrepen in de prijs. Tevens kan je gebruik maken van een broodjesservice (tegen een kleine betaling). We waren al verrast door het service niveau maar we waren nog meer verrast dat nadat we thuiskwamen en erachter kwamen dat we een shirt vergeten waren,we hiervoor belden, en ze vertelden dat deze al per post onderweg naar ons was. Waar vind je dat nog...

• Oude reviews

9Saskia19-09-2016

Heerlijke vakantie

Dit kleinschalige park is heerlijk voor rustzoekers, fijn vakantiehuis, veel privacy in een prachtige omgeving. De dames van de receptie zijn super, heel behulpzaam en attent.

• 8Astrid Bouman15-08-2016

Comfortabele huisjes

Vakantiepark Uslar is een rustig kleinschalig vakantie park met mooie huisjes. Qua comfort kom je niets te kort, de huisjes zijn goed uitgerust met vaatwasser, magnetron en oven. Er is genoeg keukenuitrusting, en de huisjes zijn gezellig ingericht.De wifi is niet optimaal zorg dat je een huisje vlak bij de receptie hebt R4 of R6 want dan heb je redelijke wifi.Het is wel jammer dat je op het park 2 doodlopende weggetjes hebt en dat het aan een doorgaand weggetje ligt waardoor je niet even leuk een stukje kan wandelen. Een aanrader is Grieks restaurant Artemis. Italiaans restaurant Dolce Vita is ook een aanrader al zou je dat van de buitenkant niet zeggen.

• 8Brengartner03-01-2015

Heerlijke, relaxte vakantie gehad in Uslar

Vakantiepark is kleinschalig maar prima opgezet. Wij hadden huisje M2 met vrij uitzicht ( ook aantal dagen met sneeuw) en hier heerlijk weekje genoten. De service is echt zeer klantvriendelijk. Elke ochtend verse broodjes aan de deur en met O&N een flesje champagne uit Uslar.
    Het huisje is van alle gemakken voorzien (vaatwasser, oven, flatscreen tv (helaas geen NL zenders) schone kamers enz). Wifi aanwezig maar wel zeer beperkt. Het zwembad is met de auto ongeveer 4 minuten rijden. In de buurt ( 8 min rijden) 3 grote supermarkten. Wij vonden wildpark Sababurg ( + Doornroosje kasteel) erg leuk en mooi. Je kunt hier trouwens ook prima lunchen en dineren. Ook het nieuwe museum in Einbeck ( PS Speicher) met motors en auto's vanaf jaar 1812 tot 2013 te bezichtigen de moeite waard. Verder is natuurpark Solling-Vogler echt adembenemend mooi! In de buurt van het vakantiepark kun je prima eten bij de Italiaan ( ook kun je daar bowlen) en bij de Asian/ Chinees restaurant.

• 8Max07-08-2013

Het huisje is pittig goed!

Dit huisje heeft een schattige woonkamer, maar wel een aparte mix; lampen zijn in de kuiken modern, terwijl dit huisje niet modern is... De badkamer is prima, Prima douche, Geen bad. De kraan vind ik daarentegen wel wat irritant, je hoeft hem maar wat in te drukken, of je kraan gaat al heel hard spuiten! Het huisje was schoon! Het is alleen niet zo kindvriendelijk; er is een onhandige trap naar de zolder, waar je een kind onder de 10 zeker niet moet/kan laten lopen! En de zolder is ook zeker geen aanrader voor mensen boven de 1.80, dat wordt bukken! De keuken is wel aan de kleine kant, maar ook zeker niet verkeerd! De tv ontvangt alleen Duitsland, en BVN. dat is wel jammer. Het park heeft ook wi-fi wat zeker een afrader is, je kan beter een alternatief hebben voor internet, want het ontvangst is zeer matig.

• 8Onderkomen
    • 6Activiteiten

Anders

• 9Ronald Koehorst07-08-2013

Heerlijk die broodjes aan de deur!

Heerlijk rustig vakantiepark! We hebben ons hier 2 weken prima vermaakt. De service aan de receptie is prima, trouwens vaak in Duitsland. Kunnen ze in Nederland nog iets van leren. Gelet op de muggen is een hor wel aan te bevelen. Je kunt alleen BVN ontvangen. Prima eetadressen: de pizzeria Dolce Vita is uitstekend. Hotel Menzhausen is ook zeer goed. Dichtbij 2 REWE-supermarkten. Ook de bakkerservice (elke dag vers) is perfect!

• 8Evelien05-06-2013

Rustig vakantiepark in Uslar

Rustig vakantiepark met niet te veel bungalows, geen 'massa' vakantievierders. Vriendelijke behulpzame dames van de receptie. Mooie omgeving. Genoeg activiteiten te ondernemen in de regio, bij de receptie liggen diverse folders e.d.

• 8Onderkomen

2 tips over Vakantiepark Uslar

• Max, 07-08-2013
    • De stad Hoxter
    • De stad Gottingen

• Pleun, 22-08-2012

Wij hebben heerlijk gegeten bij Dolce Vita. Laat je niet afschrikken door de locatie op het bedrijventerrein. De kinderen mochten zelfs op de trampoline springen van de eigenaar.

Het zwembad in Uslar was nog niet open helaas. Het buitenbad in Volpriehausen werd aangeboden als alternatief maar dat was erg koud. Uiteindelijk hebben we heerlijk gezwommen in Göttingen in het binnenzwembad.

De voorstelling van De Rattenvanger van Hamelen op zondag om 12 uur in Hamelen is leuk om te zien.

2 vragen over Vakantiepark Uslar

• J.D. Haaksman, 29-01-2017

Huurprijzen

Wat zijn de huurprijzen van een huisje voor twee personen inde periode van 6 tot 12 juli ?

• Eddy Pieck, 01-05-2011

Huisdieren

Zijn huisdieren toegelaten in de bungalows .

Pleun, 22-08-2012

dat weet ik niet, ik heb ze niet gezien...

Vakantiepark info

• BBQToegestaan