Pension Forellenhof

Pension

1 review over Pension Forellenhof in het Nederlands

2007

leuk pensionnetje,aan een mooi wandel gebied

miranda van zaanen
18-11-2007

leuk pensionnetje,aan een mooi wandel gebied.Tussen grote steden dus mooie uitval basis voor trips naar Hamburg en Hannover.De kamers zijn netjes en van alle gemakken voorzien.Het ontbijt word met zorg bereid.Een tip voor vogel liefhebbers een bezoek aan vogelpark Walsrode is een aanrader.

Gereisd Met partner in Sun Nov 18 2007 19:26:11 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Pension info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Forellenhof in Undeloh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Forellenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.