Camping Uhlenkoeper Camp Uelzen

• 2Staat v/h sanitair

Meer camping info

9 reviews over Camping Uhlenkoeper Camp Uelzen

• 4Rowena08-08-2020

Ronduit vies en slechte service

De hygiëne van de douche en toiletgebouwen is extreem ver te zoeken. Zo onwijs vies dat ik er niet wilde douchen! Mogelijk van een kwekerij net achter de camping. Toen wij dit bij de eigenaar aankondigde werd hij boos en ontkende hij dat het vies was. Na één nacht zijn we weggegaan. We hadden er eigenlijk zeven geboekt. De eigenaar was extreem boos en wilde ons eigenlijk alles in rekening brengen. Uiteindelijk hebben we twee nachten moeten betalen. Ik raad iedereen af om te gaan.

Het zwembad was nog steeds spekglad!. Mensen gingen onderuit op de trap. Het speelgedeelte voor de allerkleinsten is wel leuk. Het eten niet van al te beste kwaliteit. Locatie is wel oké.

• 5Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 2018
    5Case12-08-2018

Teleurstellende keuze na bezoek van de website

In tegenstelling tot andere reviews kom ik zeker uit op een lagere waardering

. Sanitair gedateerd en (wordt) niet schoon (gehouden) . Zwembad wel helder water, maar de kunststofbodem was door groene aanslag spekglad wat uitglijden en vallen tot gevolg had . Chemische stortplaats direct naast ingang bij (af)was en sanitair gedeelte. Bovenstaande heeft geleid tot een prijs/kwaliteit beoordeling met het cijfer 5

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

8Giezen29-07-2013

gezellig

mooie camping, heel natuurvriendelijke eco-camping, Het zwembad vonden de kids geweldig, wij, de volwassenen, wat minder, ik zat niet echt te wachten om te zwemmen tussen de kikkervisjes en salamanders dus zochten wij de schaduw op, savonds veel last vd muggen en vliegen dus gingen we vroeg naar binnen, wel jammer want buiten zitten savonds was wel onze voorkeur ! wat we wel mistten was animatie, een uurtje hebben wij niet meegemaakt, de 3 x dat er wat gevraagd werd was het voor kinderen ouder dan 12 en dat sloot dan weer niet aan bij ons, jonge, gezin en als ouder wil je ook wel wat rust op je vakantie. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam, fijn om mee te maken.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8Froukje18-08-2011

Leuke camping met kleine kinderen

Wij hebben een prima vakantie gehad op deze camping: - Leuk was vooral het eco-natuurzwembad. Als het te koud was om te zwemmen, dan gingen de kinderen aan de randen tussen het riet op zoek naar kikkers en salamanders. Een netje en emmer zijn onmisbaar. Voor het zwembad is een grote zwemring voor de glijbaan ook handig. Onze kinderen hebben zich er uren vermaakt, met zand, water en diertjes. - De eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam. - De camping ligt tussen hoge bomen en is wel wat donker en vochtig (zeker bij het natte weer van deze zomer). Helaas hadden we daardoor 's avonds wel last van naaktslakken (en de sporen die ze achterlieten). - Voor de te huren skelters betaal je 5 euro voor een halve dag huur, dat vonden wij wel wat prijzig. Net als de prijs voor broodjes (0,50 euro pst) en voor de worst tijdens een gezamenlijke bbq (1 euro pst). - Het is een lekkere rustige camping, met af en toe een uurtje animatie (vingerverven, playbackshow, speeltuininspectie, ...)

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 9Sandra18-07-2011

Heerlijke camping

Afgelopen twee weken hier geweest. Was helemaal prima. Prachtig zwembad, zonder chloor etc dus heel fijn voor kleine kinderen. Elke dag wel iets (kleins) te doen voor jonge kinderen zoals knutselen, kikkers vangen, waterspelen, allemaal niet hoogdravend maar wel goed begeleid. Heerlijke broodjes gegeten. Avondeten ook prima (handig bij aankomst en vertrek). Lekker voetbal gekeken. Ze hebben twee wilde zwijnen, konijntjes, schommels, trampoline, zandbak, glijbaan etc etc. Wel eco, maar ze dringen het niet op. Zeer gastvrije eigenaars. Wij komen terug.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 9Rozema09-06-2010

blijvertje

sta er al vijf jaar bevalt zeer goed voorzieningen zijn goed bij problemen is er altijd wel iemand die helpt

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2010

• 9Tamischu18-08-2009

Geweldig!

Geweldige camping. Zelfs in het hoogseizoen is het er geen kermis en kom je dus echt tot rust. Het natuurbad is prachtig. Familie is zeer gastvrij. Eko-camping, dus afval scheiden, eko-winkel, en zelfs restaurant heeft eko-aanbod. Voor mensen die hier niet zo mee bezig zijn ook prima, het Hoeft allemaal niet. Alleen mensen die op zoek zijn naar compleet animatie-programma en de hele santekraam vinden het hier misschien wat saai... Wij vonden het iig heerlijk.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

• 9rolleman01-09-2008

gastvrijheid ten top!

wij gaan absoluut nog een keer, zulke vriendelijke mensen, mooi zwembad en ruime plaatsen. als je iets nodig had werd het direct geregeld, zelfs als je het niet vroeg. leuk voetbal gekeken, voor ons zoontje van vijf een waar speelparadijs!!! lekker eten in de bistro, warme verse broodjes en een uitgebreid ontbijt, zelfs voor ons vieren alleen.

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met familie in juli 2008

Camping Uhlenkoeper Camp Uelzen info

• De staf spreektDuits, Engels
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Buitenzwembad, Natuurzwembad, Onverwarmd, Peuterbad
  • Aantal glijbanen1

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin