5,7

We hebben een aantal aanbieders voor Uhlenkoeper Camp Uelzen voor je op een rij gezet:

7 reviews over Camping Uhlenkoeper Camp Uelzen in het Nederlands

Teleurstellende keuze na bezoek van de website

Case
12-8-2018

In tegenstelling tot andere reviews kom ik zeker uit op een lagere waardering

. Sanitair gedateerd en (wordt) niet schoon (gehouden) . Zwembad wel helder water, maar de kunststofbodem was door groene aanslag spekglad wat uitglijden en vallen tot gevolg had . Chemische stortplaats direct naast ingang bij (af)was en sanitair gedeelte. Bovenstaande heeft geleid tot een prijs/kwaliteit beoordeling met het cijfer 5

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

gezellig

Giezen
29-7-2013

mooie camping, heel natuurvriendelijke eco-camping, Het zwembad vonden de kids geweldig, wij, de volwassenen, wat minder, ik zat niet echt te wachten om te zwemmen tussen de kikkervisjes en salamanders dus zochten wij de schaduw op, savonds veel last vd muggen en vliegen dus gingen we vroeg naar binnen, wel jammer want buiten zitten savonds was wel onze voorkeur ! wat we wel mistten was animatie, een uurtje hebben wij niet meegemaakt, de 3 x dat er wat gevraagd werd was het voor kinderen ouder dan 12 en dat sloot dan weer niet aan bij ons, jonge, gezin en als ouder wil je ook wel wat rust op je vakantie. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam, fijn om mee te maken.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Leuke camping met kleine kinderen

Froukje
18-8-2011

Wij hebben een prima vakantie gehad op deze camping: - Leuk was vooral het eco-natuurzwembad. Als het te koud was om te zwemmen, dan gingen de kinderen aan de randen tussen het riet op zoek naar kikkers en salamanders. Een netje en emmer zijn onmisbaar. Voor het zwembad is een grote zwemring voor de glijbaan ook handig. Onze kinderen hebben zich er uren vermaakt, met zand, water en diertjes. - De eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam. - De camping ligt tussen hoge bomen en is wel wat donker en vochtig (zeker bij het natte weer van deze zomer). Helaas hadden we daardoor 's avonds wel last van naaktslakken (en de sporen die ze achterlieten). - Voor de te huren skelters betaal je 5 euro voor een halve dag huur, dat vonden wij wel wat prijzig. Net als de prijs voor broodjes (0,50 euro pst) en voor de worst tijdens een gezamenlijke bbq (1 euro pst). - Het is een lekkere rustige camping, met af en toe een uurtje animatie (vingerverven, playbackshow, speeltuininspectie, ...)

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Heerlijke camping

Sandra
18-7-2011

Afgelopen twee weken hier geweest. Was helemaal prima. Prachtig zwembad, zonder chloor etc dus heel fijn voor kleine kinderen. Elke dag wel iets (kleins) te doen voor jonge kinderen zoals knutselen, kikkers vangen, waterspelen, allemaal niet hoogdravend maar wel goed begeleid. Heerlijke broodjes gegeten. Avondeten ook prima (handig bij aankomst en vertrek). Lekker voetbal gekeken. Ze hebben twee wilde zwijnen, konijntjes, schommels, trampoline, zandbak, glijbaan etc etc. Wel eco, maar ze dringen het niet op. Zeer gastvrije eigenaars. Wij komen terug.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

blijvertje

Rozema
9-6-2010

sta er al vijf jaar bevalt zeer goed voorzieningen zijn goed bij problemen is er altijd wel iemand die helpt

Gereisd Met partner in juni 2010

Geweldig!

Tamischu
18-8-2009

Geweldige camping. Zelfs in het hoogseizoen is het er geen kermis en kom je dus echt tot rust. Het natuurbad is prachtig. Familie is zeer gastvrij. Eko-camping, dus afval scheiden, eko-winkel, en zelfs restaurant heeft eko-aanbod. Voor mensen die hier niet zo mee bezig zijn ook prima, het Hoeft allemaal niet. Alleen mensen die op zoek zijn naar compleet animatie-programma en de hele santekraam vinden het hier misschien wat saai... Wij vonden het iig heerlijk.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jun 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2008

gastvrijheid ten top!

rolleman
1-9-2008

wij gaan absoluut nog een keer, zulke vriendelijke mensen, mooi zwembad en ruime plaatsen. als je iets nodig had werd het direct geregeld, zelfs als je het niet vroeg. leuk voetbal gekeken, voor ons zoontje van vijf een waar speelparadijs!!! lekker eten in de bistro, warme verse broodjes en een uitgebreid ontbijt, zelfs voor ons vieren alleen.

Gereisd Familie in juli 2008

• De staf spreektDuits, Engels
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Buitenzwembad, Natuurzwembad, Onverwarmd, Peuterbad
  • Aantal glijbanen1

• BalsportenBasketbal
  • Tennisbaan4, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kosten, Zand
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Uhlenkoeper Camp Uelzen in Uelzen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Uhlenkoeper Camp Uelzen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.