We hebben een aantal aanbieders voor Uelzen voor je op een rij gezet:

Reviews over Uelzen

gezellig

Giezen,
    29-7-2013

mooie camping, heel natuurvriendelijke eco-camping, Het zwembad vonden de kids geweldig, wij, de volwassenen, wat minder, ik zat niet echt te wachten om te zwemmen tussen de kikkervisjes en salamanders dus zochten wij de schaduw op, savonds veel last vd muggen en vliegen dus gingen we vroeg naar binnen, wel jammer want buiten zitten savonds was wel onze voorkeur ! wat we wel mistten was animatie, een uurtje hebben wij niet meegemaakt, de 3 x dat er wat gevraagd werd was het voor kinderen ouder dan 12 en dat sloot dan weer niet aan bij ons, jonge, gezin en als ouder wil je ook wel wat rust op je vakantie.

De eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam, fijn om mee te maken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Leuk stop-over hotel voor één nacht

heerjohan,
    16-6-2012

We zochten een overnachtingsadres voor een redelijke prijs op doorreis naar het eiland Ruegen. Uelzen leek ons een goede locatie om de volgende dag verder te reizen. Heuers Landhaus vonden we via touroperator. Daar werd het redelijk beoordeeld met een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Welnu daarin werden we zeker niet teleurgesteld. Het is een eenvoudig, zeer landelijk gelegen hotel. Ruime kamers met badkamer waarin alle noodzakelijke dingen aanwezig zijn. Er is helaas geen mogelijkheid om internet te gebruiken. Het avondeten kan tussen 17 en 20 uur worden gebruikt. Een zeer beperkte menukaart, maar met redelijke prijzen. De kwaliteit was goed en de bediening zeer vriendelijk. Het ontbijtbuffet was klein maar zeker voldoende. Je moet er rekening mee houden dat het hotel een heel stuk buiten Uelzen ligt in een boerendorpje waar verder niets is te beleven

Gereisd met partner in juni 2012

Leuk, maar duur

Evelien,
    13-12-2011

Uelzen is een schattig plaatsje, alleen Hotel Comfort Stadt Hamburg is wel vrij duur voor wat je ervoor krijgt.

Gereisd met vrienden in juni 2011

Leuke camping met kleine kinderen

Froukje,
    18-8-2011

Wij hebben een prima vakantie gehad op deze camping:

- Leuk was vooral het eco-natuurzwembad. Als het te koud was om te zwemmen, dan gingen de kinderen aan de randen tussen het riet op zoek naar kikkers en salamanders. Een netje en emmer zijn onmisbaar. Voor het zwembad is een grote zwemring voor de glijbaan ook handig. Onze kinderen hebben zich er uren vermaakt, met zand, water en diertjes.

- De eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam.

- De camping ligt tussen hoge bomen en is wel wat donker en vochtig (zeker bij het natte weer van deze zomer). Helaas hadden we daardoor 's avonds wel last van naaktslakken (en de sporen die ze achterlieten).

- Voor de te huren skelters betaal je 5 euro voor een halve dag huur, dat vonden wij wel wat prijzig. Net als de prijs voor broodjes (0,50 euro pst) en voor de worst tijdens een gezamenlijke bbq (1 euro pst).

- Het is een lekkere rustige camping, met af en toe een uurtje animatie (vingerverven, playbackshow, speeltuininspectie, ...)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Heerlijke camping

Sandra,
    18-7-2011

Afgelopen twee weken hier geweest. Was helemaal prima. Prachtig zwembad, zonder chloor etc dus heel fijn voor kleine kinderen. Elke dag wel iets (kleins) te doen voor jonge kinderen zoals knutselen, kikkers vangen, waterspelen, allemaal niet hoogdravend maar wel goed begeleid. Heerlijke broodjes gegeten. Avondeten ook prima (handig bij aankomst en vertrek). Lekker voetbal gekeken. Ze hebben twee wilde zwijnen, konijntjes, schommels, trampoline, zandbak, glijbaan etc etc. Wel eco, maar ze dringen het niet op. Zeer gastvrije eigenaars. Wij komen terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011
Uelzen scoort een 8 uit 10, op basis van 4 reviews