Vakantiepark Grafschaft Bentheim

• Activiteiten4,7
  • Onderkomen6,4

13 tips over Vakantiepark Grafschaft Bentheim

Fam. Groote, 15-5-2015
Tierpark Nordhorn, zwembad Uelsen (iedere woensdag vanaf 15u kidsmiddag).
R., 8-9-2014

Nordhorn - Dierenpark - leuk en mooi klein park ideaal voor kleine kids.

Bentheim - Burg Bentheim - stukje historie, leuk om te zien.

Lingen - pracht van een zwembad (enige die open was in de "buurt")

Monique, 23-8-2014

Dierenpark Nordhorn

Stadje Nordhorn

Lidl Uelsen

Zwembaden >binnen en buiten Uelsen

Atractiepark Hellendoorn

Plopsa Indoor Coevorden

We hebben een aantal aanbieders voor Grafschaft Bentheim voor je op een rij gezet:

anouksitter, 1-7-2014
Dierenpark Nordhorn, 50 km verderop......
Familie Kemper, 17-7-2013
Zwembad vlakbij, niet verwarmd dus warm weer is een aanrader! Bij de Kombi (tegenover de Lidl) op 2 km afstand een fijn bakkertje, goed te lopen. Mooie grote speeltuin om de hoek. In Tubbergen kun je ook goed overdekt zwemmen en lekker eten bij Jan Steen. Aardbeien plukken naast het Bronzezeitpark.. Ria's eetcafé op de weg naar Tubbergen is een aanrader. Zo ook de dierentuin in Nordhorn
Tineke Navest, 3-5-2013
Bij Ria's eetcafee Uelserweg 125 in Mander, kun je heerlijk eten voor een goede prijs, zeker aan te bevelen.

catharina, 21-11-2012
Een heel erg mooi bosbad / buitenzwembad heel erg dicht bij. Je kunt er ook mooi fietsen door de bossen. Je stapt zo in het bos. Mooie omgeving vinden wij..
naam naam Dick Piket, 7-9-2012
Hardlopers kunnen zich uitleven want waar vind je een parcours voor de halve marathon en dan grenzeloos en duidelijk aan gegeven
tamara_van_krieken, 18-6-2012
Toen wij er waren [meivakantie] was er niet echt veel te doen voor de kids. personeel was vriendelijk zover als we wisten.We gingen winkelen in de buurt omdat er dus geen supermarktje is op het terrein [lidl etc] Lekker brood bij de bakker] Vlakbij een mega grote [ver]nieuw[de] speeltuin, uren speelplezier en vlak om de hoek een groot zwembad bij een hotel.
Fam de B, 15-4-2012
Er zijn echter eigenaren van huisjes die hun huisje niet via bungalow.net verhuren, maar privé of via een andere organisatie. Deze huisjes zijn in het algemeen beter gemeubileerd en zijn zeker schoner.