Géén boekingskosten

Vakantiepark Grafschaft Bentheim

DuitslandNeder-Saksen (Niedersachsen)Uelsen

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Grafschaft Bentheim voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 104 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

107 Reviews over Grafschaft Bentheim

• 8Nicole van Eijck26-10-2020

Een plek om te ontspannen

Wij brachten hier een ontspannend weekend door. Dankbaar voor de stilte en frisse lucht, wij waren heel erg aan toe. Wij bezochten de omgeving en gingen op fietstocht door het bos.

Grafschaft Bentheim, Operational Customer Service Manager, 03-11-2020

Fijn dat u heeft genoten van de natuur direct rond het park. Bedankt voor uw review en verblijf bij Grafschaft Bentheim. Hopelijk tot snel.

• 9Paul Vincke21-10-2020

Volledig uitgerust

We kwamen niets tekort: het 6 persoons huis was van alle gemakken voorzien, we hadden alles wat we nodig hadden in de keuken en badkamer.

De slaapkamers zagen er OK uit, maar de bedden waren voor ons wat minder comfortabel, we vroegen om extra kussens en de meisjes bij de receptie waren erg aardig en gaven ons alles wat we nodig hadden.

• 9Onderkomen

Grafschaft Bentheim, Operational Customer Service Manager, 03-11-2020

Bedankt voor uw verblijf bij Grafschaft Bentheim. We zijn blij te mogen vernemen dat u een comfortabele tijd heeft gehad en dank u dat u de tijd heeft genomen een review achter te laten. We geven de complimenten door aan ons receptionisten team. We hopen u spoedig nog eens te mogen verwelkomen op ons park midden in de natuur.

• 8Rik Jansen19-10-2020

Hele fijne vakantie

Het vakantiepark was erg rustig en mooi, ons huis was schoon en de prijs redelijk.

• 6Eetgelegenheden

Grafschaft Bentheim, Operational Customer Service Manager, 22-10-2020

Hartelijk dank voor uw vrblijf bij Grafschaft Bentheim en dat u de tijd neemt een review te schrijven. Wij zijn blij dat u het naar uw zin heeft gehad en hopen u nog eens te mogen verwelkomen.

• 8Alex Bosma06-10-2020

Gezellig en uitstekend voor gezinnen

We verbleven in Grafschaft Bentheim in een 6 persoons huis met ons hele gezin: grootouders en 2 kinderen. Het is ons goed bevallen: de grootouders konden genieten van de stilte terwijl onze kinderen lekker gingen rondrennen. Goede locatie om wat tijd door te brengen met het gezin in de natuur. Gelukkig is het ook een veilige omgeving voor kinderen, op deze manier konden wij ook ontspannen, we hoefden ons geen zorgen te maken.

Het personeel was ook erg aardig en stond altijd tot onze beschikking als dat nodig was. We hebben het erg naar ons zin gehad, ook al werkte de wifi niet goed, wat wel wennen was in het begin, Achteraf ben ik er blij om, we konden meer aandacht geven aan elkaar.

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Grafschaft Bentheim, Operational Customer Service Manager, 20-10-2020

Hartelijk dank voor uw mooie review, heel fijn om te lezen dat u heeft genoten. Grafschaft Bentheim is echt een park voor jong en oud met een rustige bosrijke omgeving en een flinke speeltuin waar de kleintjes hun energie kwijt kunnen. De Wifi verbinding zullen we nog aan werken, sommige huisjes hebben beter bereik dan anderen. We geven uw complimenten voor de gastvrijheid door aan het receptiepersoneel. En we hopen u spoedig weer te mogen verwelkomen.

• 9Sabine Becker05-10-2020

Guter Preis

Tolle Lage für einen günstigen Urlaub. Die Häuser waren nicht sehr modern, aber gemütlich, die Lage ist sehr schön: im Wald gelegen.

• 9Onderkomen

Grafschaft Bentheim, Operational Customer Service Manager, 21-10-2020

Vielen Dank für das Schreiben einer Bewertung. Wir freuen uns dass Sie eine schöne Zeit bei Grafschaft Bentheim erlebt haben

• 4J22-09-2020

Nooit meet

Als je alleen voor de rust komt is het prima. De bungalow is erg gedateerd en heeft veel mankementen; gordijnen vallen van de muur, douchewand zit los en er zit schimmel op het plafond, lampjes zijn stuk. Het restaurant op het park is gesloten, staat niet-vermeld in de info en in de naaste omgeving zijn weinig restaurants.

• 1Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen
  • 7Wil beugelink16-09-2020

Heerlijk

Het is heerlijk rustig mooie omgeving en ondanks dat de huisjes gedateerd zijn zit er alles in wat je nodig heb we hebben er heerlijk gehad komen zeker terug

• 6Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen
  • 9Anja28-07-2020

Fantastisch!

Heel erg mooi gerenoveerd huisje. We hadden een 4-persoons huisje met een heerlijke (ook nieuwe!) SAUNA. We hebben een week volop genoten. Bedden sliepen heerlijk en zeker niet onbelangrijk hele mooie rolgordijnen die goed verduisterd zijn. Dus de kids sliepen heerlijk uit. Dat maakte de vakantie nog beter. Omgeving ook heel mooi. Leuke dierentuin in Nordhorn. Heerlijk openlucht zwembad vlakbij met mooie ligweiden en hele glijbanen!we zeker nog graag een keer terug komen.

• 9Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen
  • 7Keppels23-02-2020

Prima op matrassen na.

Fijn 6 persoons huisje. Heerlijke douche. Achter het park mooi bos. Mooie dorpjes in omgeving. Vaatwasser, combi magnetron, van alle gemakken voorzien. Handdoeken zelf meenemen. Matrassen erg dun. Wij hebben twee op elkaar gelegd dan prima. Vriendelijk personeel.

• 3Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen
  • 4Fam kok29-12-2019

Teleurstelkend

Op het park is niets te doen. In uelsen is een zwembad en op 1 km is een leuke speeltuin Het huis, de Estate, is onvoldoende toegerust voor 12 personen. 3 tweepersoonsbedden en verder stapelbedden. 1 douche met boiler is echt te weinig. Wij waren met 8 mensen en dat was al te veel. Huis was wel schoon. Personeel van het park super vriendelijk.

• 1Activiteiten
    • 1Onderkomen