Vakantiepark Grafschaft Bentheim

Vakantiepark Grafschaft Bentheim
6,6

• Activiteiten4,9
  • Onderkomen6,4

We hebben een aantal aanbieders voor Grafschaft Bentheim voor je op een rij gezet:

89 reviews over Vakantiepark Grafschaft Bentheim in het Nederlands

Aanrader

Gerrit
16-6-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Heerlijk rustig en kindvriendelijk, alleen geen goede wifi aanwezig.
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7

Huisje goed schoon. Meubels en tv gedateerd. Alles werkte wel naar behoren.

nooit meer

poorter sr
5-5-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen4

geen internet

boiler werkt niet te klein

slecht mens op de receptie

te smalle bedden

te duur elektra geen kachel gebruikt toch betalen

de kastjes stinken

glazen vuil geen soepkommen

te weinig luie zitplaatsen voor 4 personen laat staan 6 personen

Heerlijk rustig!

W. Broekema
1-5-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Heerlijk rustige omgeving, huisje is misschien gedateerd wat inrichting maar dat zijn er zoveel. Het huisje was schoon, genoeg ruimte er omheen en de bedden lagen prima!

Kleine speeltuin op het park, een mooie grote net buiten het park.

Al met al een heerlijk 14 daagse vakantie gehad!

Geweldig

Anita
4-4-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen5

Rustig park, ideaal voor rust. Huisje was te doen, rook muf toen we binnen kwamen na alles even open gezet te hebben was het beter. Bedden waren niet echt goed. Douchen met 4 personen een drama. Het koffie huus was top. Leuke bediening en goed eten voor een goede prijs. Jammer dat we te ver weg wonen anders waren we er vaker gaan eten. Rustig park waar je er zelf wat van moet maken.

het is een aan rader zeker voor rust zoekers gewld

ton van dijk
27-3-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

dit is een park voor iedereen ook kan je er met kinderen uit de voeten er zijn niet echt min punten je loopt van het park zo het bos in er is een goed eetgelegenheid

prima park

Nooit meer

Van der Molen
7-12-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen3

Een verpauperd park bevolkt door Oost-Europese arbeidsmigranten en vluchtelingen.

Geen internet, tv uit een vorig millenium en lokaal een slechte mobiele telefonie bereik.

uitstekend

Peter van Veen
12-9-2017
  • Activiteiten2
  • Onderkomen8

Keurige bungalow en prima schoon.

De TV is echt niet meer van deze tijd. Indien mogelijk vervangen door een modern exemplaar.

Never nooit meer!

Claudia van Litsenburg
30-8-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Huisje was een stinkend hol muf met schimmel in de badkamer!! Bedden echt niet normaal en in de buurt echt niets te doen! We hadden een midweek geboekt maar zijn op donderdagochtend met gierende banden naar huis gegaan! Daar gaat je zuur verdiende centen......

nooit meer

D.Walsma
13-8-2017
  • Onderkomen5

zoals park beschreven staat is het in werkelijkheid niet

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Grafschaft Bentheim in Uelsen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Grafschaft Bentheim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Grafschaft Bentheim scoort een 6.64 uit 10 op basis van 90 reviews.