Camping Knaus Campingpark Tossens

1 review over Camping Knaus Campingpark Tossens in het Nederlands

Heerlijk aan de Waddenzee gelegen

clemens_1
15-9-2014

Mooie camping met ruime plaatsen direct aan de Waddenzee. Camping ligt tussen Waddenzee en de dijk. Goed en schoon sanitair. Zeer vriendelijke ontvangst op de camping. Je kunt uren lang over de dijk wandelen. Restaurantjes over de dijk op 200 m. Veel smalle weggetjes in de omgeving. Door ebbe en vloed kun je heel ver door het wad wandelen. Er zijn ook tegen betaling wadwandelingen met een gids mogelijk. Wij komen graag weer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Knaus Campingpark Tossens in Tossens (Emsland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Knaus Campingpark Tossens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.