Vakantiepark Center Parcs Nordseeküste

• Activiteiten7,0
  • Onderkomen7,4

18 tips over Vakantiepark Center Parcs Nordseeküste

familie, 6-10-2015
- als je de 'boulevard' afloopt, kun je voor de dijk linksaf en kom je na ongeveer 200 meter links een leuk meer tegen. Je kunt hier vissen (let op aanschaf pas) maar ook heerlijk omheen wandelen of picknicken.
familie, 6-10-2015

- Bezoek aan Willemshaven en Bremerhaven, beide heel verschillend en beide heel leuk.

- Vissersdorp verderop (Fedderwardersiel) is erg leuk. Hier kan je verse garnalen kopen rechtstreeks van een garnalenkotter.

- restaurant Dinner66 in het dorp is erg lekker en prettige bediening

- pizzarestaurant in het dorp is beter dan op het park of direct uit het park naast de Markantwinkel

- de dagelijkse boodschappen zijn prijzig in de supermarkt Markant.

in Burhave is een EDEKA of Netto.

Anna , 14-6-2015

De griek aan de boulevard is top!

Jaderpark is een leuke dierentuin/speelpark in Jaderberg.

Bremerhaven heeft een mooi winkelcentrum en een leuke kleine dierentuin.

Bij warm weer: Nordseelagune in Burhave leuk voor de kinderen.

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Nordseeküste voor je op een rij gezet:

Anna , 14-6-2015

Goede eetgelegenheden aan de boulevard!

Wadwandelingen de moeite waard.

Jaderpark is een leuk dieren/speel-park in Jaderberg.

Winkelen of naar de kleine zoo in Bremerhaven.

Erg leuke winkel met souvenirs langs de boulevard. Supermarkt is richting Tossens 600m lopen uit het park.

Peter, 29-4-2015
Bremerhaven, entreekaartjes zijn goedkoper aan de receptie van Center Parcs
rivermersey, 29-11-2014
Eten: Diner 66 in Tossens vlakbij CP. Grote (vega) hamburger met friet voor 5,30 euro. - Naar Bremerhaven vanuit Nordenham met de pont over. Niet gedaan wegens weer maar volgende keer zeker. (info bij CP te krijgen)

Anton Klinge, 2-8-2014
Wekelijkse "toeristen" markt met ambachten, streekproducten en leuke hebbe dingetjes zou op de toegangsweg naar het "strand" een pluspunt zijn.
bert.smit, 6-6-2014
Familie fiets huren 1.5 uur voor slechts 6 euro!
J. Deosket, 30-12-2013

Ga in de zomer, er moet dan meer te doen zijn dan in de winter.

Loop van het park naar het strand om wat extra restaurantjes te vinden.

marloes, 30-9-2013
tip eet niet in de marketdome, hetzelfde gerecht is 100 meter verder € 5,- pp goedkoper en de dranken wel 50% goedkoper. Let goed op je bon, wij hadden gewonen bier en gewonen capuccino, bij het afrekenen hadden ze er 2 speciaal biertjes van gemaakt en speciale koffie.