Vakantiepark Center Parcs Nordseeküste

Vakantiepark Center Parcs Nordseeküste
7,9

• Onderkomen8,8
  • Activiteiten6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Nordseeküste voor je op een rij gezet:

185 reviews over Vakantiepark Center Parcs Nordseeküste in het Nederlands

• Activiteiten1

Saai gebied in de winter. Wadlopen wel aardig. Alles dicht met kerstmis. Winkeltje is een aanfluiting. Warm water douche viel telkens uit. Nooit meer terug.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Dubbel

Naomi,
20-9-2018
  • Activiteiten7

Hotelkamer geboekt: zeer goed bed en nog betere douche! Ook is het dolce gusto apparaat zeker prettig! Aqua Dome ook hartstikke leuk, goed verzorgd zwembad.

Daarentegen was ongeveer alles wat je kon eten binnen het park echt vies. Het buffet s’avonds is een absolute afrader, net als ongeveer alles wat je kan eten in het bijbehorende restaurant. Ook is het personeel daar verre van vriendelijk, wat de vakantievreugde tekort doet.

Gereisd met partner in september 2018

Wij gaan niet nog eens hier heen

Ruud,
1-6-2018
  • Activiteiten4
  • Activiteiten4

Wij hadden een hotelkamer op de bovenste verdieping waar het echt bloedheet was. Buitentemperatuur was 28 graden en binnen was het niet te harden ( geen airco ). Het was er zo heet dat we de kamer een aantal keer zijn ontvlucht omdat we gewoon niet goed werden van de hitte. Verder zijn de balkons niet afgezet zodat iedereen maar langs je raam kan lopen. Wij hadden bijna een vreemd kind in onze kamer die daar rond aan het rennen was. Kamers wel mooi en netjes.

Gereisd met partner in mei 2018

Super

Anna,
25-12-2017
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Niederlandisch:

Geweldig mooi park en luxe moderne huisjes van alle gemakken voorzien

Gereisd met jonge kinderen in november 2017
  • Activiteiten6

T.V. is alleen maar Duits. Kon niets van verkiezingen volgen. Waarom voor de Nederlanders geen gratis Wi-Fi. Wij hebben vele Duitse zenders en daar doen ze niets andersom. De gratis fietsen via vouchers moest ik gewoon betalen al was het wel met korting. Receptie wilde er niets van weten en vooraf wel gezegd dat het gelde. Het positieve was het mooie huisje met prima bedden. Keurige meubels. Heerlijke fietstocht gemaakt. Eten kan je overal wel onderweg. Daar hoef ik niet voor in restaurant Market . Bezoek Bremerhaven met pont over . Ben je zo in het centrum.

Gereisd met partner in maart 2017

Saai

Kessing F
22-11-2016
  • Onderkomen4
  • Onderkomen4
  • Activiteiten1

Ongelooflijk saai. Niet vriendelijk. Zeer beperkt. Buiten parc is alles met winterslaap

Gereisd met partner in november 2016

Fantastisch verblijf !

Amelia
26-9-2016
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

Terug van een heerlijk verblijf Centerparcs Nordseekuste. Wij waren met een groep van 7 personen op vakantie. Het is ons zeer goed bevallen. Een super mooi ruim huisje wat mooi verzorgd uitzag. Goed gepoetst.

De marketdome was prima, netjes verzorgd. Zwembad was ook leuk met vier verdiepingen.

Entertainment was in een woord top !!!!

Er werd alles uitgehaald om je een super leuke avond te bezorgen.

Personeel krijgt echt een 10 ! Als ze je niet verstaan komt er nederlands personeel wat je meteen helpt met het te vertalen. Super verblijf gehad !

Gereisd met vrienden in september 2016

Verblijf was zeker ok

Liesbeth
20-9-2016
  • Activiteiten6

We namen een VIP appartement voor 2 personen, dit is zeker voldoende groot voor 2 personen voor een hele week. Binnen alles zeer proper, enkel buitenmeubilair was vrij smerig. Pakket keuken, handdoeken, badkamerspulletjes zeker ok, ook aangenaam enkele stalen voor Dolce Gusto te krijgen.

Afwasmachine werkte niet naar behoren, maar afwas voor 2 personen valt mee.

Ideale uitvalsbasis voor bezoekjes aan Wilhelmshaven, Bremerhaven, Hamburg, waddeneilanden. Aqua mundo ideaal voor kinderen, maar volwassenen snel uitgekeken. Treintje geboekt, maar ging niet door omwille van te weinig inschrijvingen.

Gereisd met partner in september 2016

super klein kinderbad

anouk
5-6-2016
  • Activiteiten7

Wij hadden een 8 persoons huis. Netjes verzorgd en voldoende ruimte. Grote slaapkamers. Jammer dat t terras niet was afgezet met planten of schutting

Ons zoontje kon zo de weg op rennen.

Het kinderbad was echt belachelijk klein. Amper plek. Aangezien centerparcs bezaaid was met kinderen rond 2 jaar had dit zwembad wel dubbel zo groot mogen zijn.

De restaurants rondom t park zijn ook minimaal aanwezig. De Griek is echter wel aan te raden.

Jammer dat er in t gebouw geen supermarkt aanwezig is wel is er bij de receptie een klein hoekje met noodartikelen ingericht. 500 mtr van het park ligt wel een grote supermarkt.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Klein maar fijn

MSN
7-5-2016
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6
  • Activiteiten7

Midweek op dit park verbleven. Is geen groot park, maar dat was bekend. Zaten in een appartement. Prima voor een kort verblijf, maar meer ook niet. Slaapbank kan wel wat beter.

Market Dome is niet groot, maar met kleine kinderen is dat wel prettig. Lekker overzichtelijk. De kinderen hebben zich er prima vermaakt.

Zwembad is goed, maar ben geen zwemliefhebber. Kinderen vonden het mooi. Midgetgolfbaan buiten is leuk aangelegd. Speeltuintje bij de Waddenzee is leuk voor jonge kinderen, maar goed weer is wel noodzakelijk. Straat naar de zee toe heeft een bakker (verse broodjes voor je ontbijt) en een winkel met souvenirs en (beperkt) etenswaar. Italiaan aan de overkant verkoopt lekker schepijs. Voor meer boodschappen kan je naar de supermarkt op een minuutje rijden van het park. Daar zit ook een geldautomaat (die op het park zelf was buiten gebruik).

Verder nog een eervolle vermelding voor de tweetalige Orry. Hij maakte de kids disco een echt feest voor de kinderen én de ouders.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Vakantiepark info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenDiner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • RokenToegestaan
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Nordseeküste in Tossens (Emsland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Nordseeküste zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.