Vakantiepark Center Parcs Nordseeküstesterstersterster

7.2Goed

Duitsland, Neder-Saksen (Niedersachsen), Tossens (Emsland)

7.2Goed

• 6.5Eetgelegenheden
  • 8.1Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Nordseeküste voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Tonen op kaart

210 reviews over Vakantiepark Center Parcs Nordseeküste

• 2019
    7Fam. Geurts20-10-2019

Rust en kleinschalig park, direct aan het strand

Een kleinschaliger park dan we gewend zijn van Centerparcs, maar desondanks een fijne plek om met je gezin door te brengen. Comfortabele huisjes, heel leuk zwembad, en wadlopen in de waddenzee is altijd leuk voor de kinderen. Perfect park als je het zelf gewoon gezellig maakt met je familie.

• 5Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 8Wijbrandts03-07-2019

Heerlijke vakantie aan een zonovergoten Waddenzee

Het is even wennen als je altijd de 5-ster parken van CP gewend bent, want een 3-ster is toch wel anders, maar daarom niet minder. Natuurlijk zijn er zaken die ontbreken zoals een supermarkt, maar er is veel rust, in ieder geval op dit park. De huisjes zijn schoon, de bedden lagen heerlijk en het personeel was zeer vriendelijk en een aantal sprak ook nog eens Nederlands. Niet verwacht, maar wel soms even makkelijk. Ook in het zwembad hebben wij ons meer dan vermaakt, vooral met de banden. Jammer dat 's avonds de glijbanen e.d. al vanaf 20.30 uur werden gesloten. Maar goed, als je dat eenmaal weet, geen man overboord. Het park ligt heerlijk bij de Waddenzee en daar kun je een soort luifelhuisjes huren om de hele dag heerlijk te vertoeven. Echt een aanrader. Zelf zaten we in huisje 251 VIP. Tip voor CP, het ontbijt mag verbeterd worden. Nu kregen we elke dag 2 dezelfde broodjes. Op andere parken meer variatie en 3 broodjes.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 8Bianca11-05-2019

Zeker voor herhaling vatbaar

In de meivakantie hier 4 dagen geweest met 5 volwassenen en 3 kinderen tussen de 8 en 11. Premium-huisjes zijn supermooi opgeknapt en zeer ruim. Parkeerplaatsen zijn zo goed als bij de huisjes. Zwembad is niet groot, maar wel goed. Verdeeld over 3 lagen en via een aantal glijbaantjes kun je van bad naar bad. De bandenglijbaan is ook superleuk voor zowel kinderen als volwassen. De bakker zit op de weg naar het strand en een grote supermarkt (met bakker) zit aan deze zelfde weg, maar dan aan het begin.

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 7Gea12-04-2019

Geweldig

Was een leuk park. Voor volwassenen was het leuk. Geen echt strand maar wel leuk voor vliegeren. Leuke winkels en restaurants. Die op het park zaten waren niet van cp. Bij een gezellige restaurant gegeten. Was niet duur. Huisje was mooi opgeknapt. Je kan er gezellig bowlen. Wij hebben met ons achten ons erg vermaakt.

• 8Onderkomen

Gereisd met vrienden in november 2018

• 8Mw janssen10-03-2019

Super leuk gehad

Met de carnavalsvakantie in butjadingen centerparcs noordseekuste geweest in een 6 pers huisje met partner en 2 kinderen van 6 en 8 jaar huisje was ruim en schoon en modern het zwembad was super heel groot veel glijbanen echt een aanrader voor de kinderen en helemaal niet druk de bowlingbaan viel wel tegen die was oud verder heb je op 5 min rijden van het park een grote supermarkt en bakker en grote souvenirs winkel aan het strand ligt een heerlijk Italiaans restaurant

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

• 2018
    5Marc30-12-2018

Moderne huisjes; smerig zwembad; slechte service

Saai gebied in de winter. Wadlopen wel aardig. Alles dicht met kerstmis. Winkeltje is een aanfluiting. Warm water douche viel telkens uit. Nooit meer terug.

• 1Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

• 7Naomi20-09-2018

Dubbel

Hotelkamer geboekt: zeer goed bed en nog betere douche! Ook is het dolce gusto apparaat zeker prettig! Aqua Dome ook hartstikke leuk, goed verzorgd zwembad. Daarentegen was ongeveer alles wat je kon eten binnen het park echt vies. Het buffet s’avonds is een absolute afrader, net als ongeveer alles wat je kan eten in het bijbehorende restaurant. Ook is het personeel daar verre van vriendelijk, wat de vakantievreugde tekort doet.

• 2Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2018

• 6Ruud01-06-2018

Wij gaan niet nog eens hier heen

Wij hadden een hotelkamer op de bovenste verdieping waar het echt bloedheet was. Buitentemperatuur was 28 graden en binnen was het niet te harden ( geen airco ). Het was er zo heet dat we de kamer een aantal keer zijn ontvlucht omdat we gewoon niet goed werden van de hitte. Verder zijn de balkons niet afgezet zodat iedereen maar langs je raam kan lopen. Wij hadden bijna een vreemd kind in onze kamer die daar rond aan het rennen was. Kamers wel mooi en netjes.

• 4Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

9Anna25-12-2017

Super

Niederlandisch: Geweldig mooi park en luxe moderne huisjes van alle gemakken voorzien

• 10Onderkomen
    • 9Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in november 2017

• 8smink21-03-2017

huisjes zagen er netjes uit. Geheel gerenoveerd.

T.V. is alleen maar Duits. Kon niets van verkiezingen volgen. Waarom voor de Nederlanders geen gratis Wi-Fi. Wij hebben vele Duitse zenders en daar doen ze niets andersom. De gratis fietsen via vouchers moest ik gewoon betalen al was het wel met korting. Receptie wilde er niets van weten en vooraf wel gezegd dat het gelde. Het positieve was het mooie huisje met prima bedden. Keurige meubels. Heerlijke fietstocht gemaakt. Eten kan je overal wel onderweg. Daar hoef ik niet voor in restaurant Market . Bezoek Bremerhaven met pont over . Ben je zo in het centrum.

Gereisd met partner in maart 2017

18 tips over Vakantiepark Center Parcs Nordseeküste

• shezik, 02-05-2012

Heerlijke ijsco's en pizza's bij Eiscafe San Remo (Weg naar het dorp, naast de supermarkt.)

• F., 12-01-2012

De sauna bij het mooie zwembad is de moeite waard om te bezoeken. Kost 1 topping per persoon. Je krijgt 4 toppings bij vroegboeken.

• bert.smit, 06-06-2014

Familie fiets huren 1.5 uur voor slechts 6 euro!

2 vragen over Vakantiepark Center Parcs Nordseeküste

• MX, 18-07-2019

Vragen

Hallo. Hebben ze bij deze Centerparcs een souvenir shop en een brievenbus op het park?

• Amy, 12-11-2010

Hoelang duurt het met de pond naar Bremerhaven?

Hoelang is het als je vanaf het park naar Bremerhaven wilt? En zit daar winkelcentrum: Waterfront? Bedankt!

bart wissink, 10-03-2011

het is vanuit centerparcs voorheen sunparks ongeveer 20 min met de auto de oversteek zonder auto kost 3.70 per persoon. en er ligt een groot overdekt winkelcentrum in bremer haven ja. hoop dat je genoeg info hebt ,anders laat wat weten

Vakantiepark Center Parcs Nordseeküste info

• Aantal sterrensterstersterster
  • VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenDiner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • RokenToegestaan
  • HuisdierenOp aanvraag
  • BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • Aantal glijbanen6

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1 km, 10 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandDonker
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenAmerikaans, Duits, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Open haard, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinRookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk