We hebben een aantal aanbieders voor Tossens (Emsland) voor je op een rij gezet:

Voordeeluitjes.nl

Reviews over Tossens (Emsland)

Dubbel

Naomi,
    20-9-2018

Hotelkamer geboekt: zeer goed bed en nog betere douche! Ook is het dolce gusto apparaat zeker prettig! Aqua Dome ook hartstikke leuk, goed verzorgd zwembad.

Daarentegen was ongeveer alles wat je kon eten binnen het park echt vies. Het buffet s’avonds is een absolute afrader, net als ongeveer alles wat je kan eten in het bijbehorende restaurant. Ook is het personeel daar verre van vriendelijk, wat de vakantievreugde tekort doet.

Gereisd met partner in september 2018

Super

Anna,
    25-12-2017

Niederlandisch:

Geweldig mooi park en luxe moderne huisjes van alle gemakken voorzien

Gereisd met jonge kinderen in november 2017

huisjes zagen er netjes uit. Geheel gerenoveerd.

smink,
    21-3-2017

T.V. is alleen maar Duits. Kon niets van verkiezingen volgen. Waarom voor de Nederlanders geen gratis Wi-Fi. Wij hebben vele Duitse zenders en daar doen ze niets andersom. De gratis fietsen via vouchers moest ik gewoon betalen al was het wel met korting. Receptie wilde er niets van weten en vooraf wel gezegd dat het gelde. Het positieve was het mooie huisje met prima bedden. Keurige meubels. Heerlijke fietstocht gemaakt. Eten kan je overal wel onderweg. Daar hoef ik niet voor in restaurant Market . Bezoek Bremerhaven met pont over . Ben je zo in het centrum.

Gereisd met partner in maart 2017

Fantastisch verblijf !

Amelia,
    26-9-2016

Terug van een heerlijk verblijf Centerparcs Nordseekuste. Wij waren met een groep van 7 personen op vakantie. Het is ons zeer goed bevallen. Een super mooi ruim huisje wat mooi verzorgd uitzag. Goed gepoetst.

De marketdome was prima, netjes verzorgd. Zwembad was ook leuk met vier verdiepingen.

Entertainment was in een woord top !!!!

Er werd alles uitgehaald om je een super leuke avond te bezorgen.

Personeel krijgt echt een 10 ! Als ze je niet verstaan komt er nederlands personeel wat je meteen helpt met het te vertalen. Super verblijf gehad !

Gereisd met vrienden in september 2016

Verblijf was zeker ok

Liesbeth,
    20-9-2016

We namen een VIP appartement voor 2 personen, dit is zeker voldoende groot voor 2 personen voor een hele week. Binnen alles zeer proper, enkel buitenmeubilair was vrij smerig. Pakket keuken, handdoeken, badkamerspulletjes zeker ok, ook aangenaam enkele stalen voor Dolce Gusto te krijgen.

Afwasmachine werkte niet naar behoren, maar afwas voor 2 personen valt mee.

Ideale uitvalsbasis voor bezoekjes aan Wilhelmshaven, Bremerhaven, Hamburg, waddeneilanden. Aqua mundo ideaal voor kinderen, maar volwassenen snel uitgekeken. Treintje geboekt, maar ging niet door omwille van te weinig inschrijvingen.

Gereisd met partner in september 2016
Tossens (Emsland) scoort een 6,8 uit 10, op basis van 32 reviews