Camping Am Hardausee

9,5

9 reviews over Camping Am Hardausee in het Nederlands

Globetrotters
19-6-2018

Fijne camping. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Niets aan te merken op het sanitair (met muziek). Komen zeker terug.

Nette camping maar niet wat wij zoeken

Anne
17-8-2017

Zeer vriendelijke beheerder. We mochten zelf onze plaats uitzoeken. De plaatsen zijn ruim. Het sanitair is netjes, maar niet bijzonder. Naar onze smaak waren er te veel vaste seizoensplaatsen, met aangelegde tuinen e.d. Die stonden overal tussendoor.

Verder een prima, zeer gastvrije camping.

Onze eerste kennismaking met camping Am Hardausee is als zeer positief ervaren.

Zeer gastvrije en vriendelijke ontvangst.

Ruime plaatsen die goed worden onderhouden.

Op de stellplatz goede voorzieningen.

Opmerking. Doe een langere slang voor afvalwater op iedere stellplatz.

Oude reviews (archief)

Mooie camping

Fam Jacobsen
    1-7-2016

Mooie plaatsen, super schoon sanitair. Nette camping water en riool op kampeerplaats, 16 amp. stroom. Vriendelijke medewerkers bij de receptie, spreken alleen Duits. Hoorde van andere kampeerders als er middagsluiting is in Duitsland

(in dit geval van 12.30 tot 14.30 uur) ook de slagboom niet werkt en je niet van de camping af kunt met je auto, deze moet je voor de tijd buiten zetten op het parkeerterrein. Persoonlijk vond ik dat vervelend.

Rustige camping

Fam. Tubbeckx
    2-8-2015

Je mag je plaats zelf uitkiezen. Mooie grote plaatsen afgescheiden door heggetjes. Water en elec. ter plaatse. Sanitair netjes. Klein winkeltje ter plaatse waar je broodjes kan bestellen. Dichtst bij zijnde winkel een 3 tal. km. ( Edeka, Penny, apotheek,...). Bij mooi weer kan je zwemmen in de Hardausee, vissen, wandelen, fietsen (je krijgt een fietskaart in bruikleen). Omgeven door akkers.

Speeltuintje, grasperk om te voetballen, 's avonds café/eethuisje.

Rustige camping.

Vriendelijke uitbaters.

zeer fijne camping

THERESIA
    17-8-2014

zeer rustig gelegen en goed onderhouden en zeer propere sanitair en een aparte sanitair voor klene kinderen zeer goede omgeving voor te fietsen dit was echt genieten je mag zelf je plaats uitkiezen er zijn grote en kleinere plaatsen eerst even gaan kijken een aanrader vriedelijuke uitbaters en behulpzaam

Goed verzorgde camping

Jan_chris
    14-10-2013

een mooie plek als uitgangspunt voor fiets en wandeltochten.

Wij waren er eind september, een prima tijd om paddenstoelen te plukken.

De camping ligt op 4 km. van een klein dorpje.

Aanrader

Marjan
    13-8-2012

Super vriendelijke ontvangst bij de receptie.Ruime plekken afgescheiden door heggetjes.Het sanitair is super schoon!Restaurant/bar op het terrein,heerlijk eten en betaalbaar.Broodjes service.Prachtige omgeving waar je heerlijk kunt fietsen.

mooie camping

fam.van der Horst
    28-7-2011

Wij zijn begin juli 3 weken op deze camping geweest.

Het is er heerlijk rustig met prachtig goed onderhouden sanitair,gratis douchen en afwassen.

Het gebruik van wasmachines en droger gaat door middel van 50 eurocent muntjes, je moet wel erg hebben dat als er nog 1 minuut tijd op staat je de deur ontgrendeld want anders kost het je nog 50 cent om hem open te krijgen.

Ruime plaatsen een klein winkeltje.In Suderburg zijn een Netto en en een Edeka supermarkt.De camping is gelegen tussen Suderburg en Hösseringen.In de omgeving kun je heerlijk fietsen.De plaats Lunenburg ligt op ong.15 km.Een bezoek aan Celle en Gifhorn met een mooi molenmuseum zijn de moeite waard.

Bijzonder indrukwekkend was een bezoek aan Bergen Belsen.

Als je van een rustige vakantie met goed sanitair wilt genieten ben je hier aan het goede adres.Vlak naast de camping is een meer waar je kunt zonnen zwemmen of waterfietsen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Am Hardausee in Suderburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Am Hardausee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Am Hardausee scoort een 9.47 uit 10 op basis van 40 reviews.