Camping Märchencamping

12 reviews over Camping Märchencamping in het Nederlands

Nooit meer

Henk de Vries
20-6-2018

Op deze camping hebben wij 1 nacht gestaan, en hebben we gebruikt als doorreis camping. Echter bleek 1 nacht al te lang te zijn voor deze camping. Bij aankomst waren de medewerkers al niet heel vriendelijk. Later bleek ook het sanitair heel smerig te zijn. Ook het zwembad was smerig, waar het eigen personeel in lag. Totaal geen aanrader!

Gefallen hat uns alles hier - die Freundlichkeit der Betreiber - der Campingplatz - die Liebe zu den Tieren.

Es war für uns ein super schöner und erholsamer Urlaub. Hier stimmt das ganze Umfeld. Sehr viel für Kinder und

auch Erwachsene. Die Preise TOP !! Nur zu empfehlen für jeden der mal abschalten und entspannen möchte.

Weiter so - großes LOB

Prima, ongedwongen sfeer, niet gecompliseerd

fam.Hengel
11-8-2017

Wij zijn hier met jonge kinderen geweest 1,3,5. Zij hebben zich prima vermaakt.

de camping is prima in verhouding qua prijs.

Er was een mini disco, wat ze erg leuk doen.

De eigenaar rijdt in het weekend met een ``treintje rond over de camping``

Het sanitair is niet het nieuwste maar prima schoon en voldoende wc papier etc.

meer dan prima !

henry p
28-6-2017

We zaten in een stacaravan... die was zo goed als nieuw.

En tja qua "geheel" ... mogelijk zou je iets kunnen horen vsn de snelweg... echt niet storend.. ik moest erop letten omdat ik de revieuws had gelezen en mogelijk is er verbetering mogelijk op de flora&fauna.. so be it..

Maar waar geen verbetering op mogelijk is..

Super vriendelijk !

Onze kinderen zijn "huisjes van keten" gewend.. ze hebben in 1 weekeinde meer genoten dan al die weken in zo'n huisje.

Patatje met schnitzel iets van 7a 8 euro oid ..ik kreeg het niet op. Het beviel ons stukken beter dan zo'n gemaakt park. Hier voel je je echt welkom... en ja er zijn verbeteringen mogelijk... maar ik zou morgen gelijk weer gaan... prima kwaliteit/prijs...en vooral...geniet gewoon dat ze hun mega best doen.. niet alles perfect is en van de tja.. oprechte menselijkheid... ?

Niet doen !

Johan
27-8-2016

goed : ???

niet goed : verouder sanitair en wordt niet elke dag gereinigd.WC papier ontbreekt

zwembad is een lachertje,

Deze camping is makkelijk te vinden, vlak aan de A1 bij Bremen. Hierdoor hoor je de snelweg wel behoorlijk goed, maar op doorreis vinden we dat niet zo erg. We hebben er twee nachten gestaan op weg naar huis om de vouwwagen te drogen na slecht weer.

De ontvangst is vriendelijk. Het sanitair is wel wat verouderd maar netjes en wordt goed schoongehouden. De veldjes zijn netjes verzorgd. Er zijn drie speelplaatsen voor kinderen, en er zijn wat kleine trekkertjes om mee te spelen. Ons zoontje van bijna 4 heeft zich prima vermaakt, ook met de dieren die men heeft (vogels, konijnen en ezels).

Er zijn ook een buitenzwembad en eetgelegenheid, beide hebben we niet gebruikt.

De eigenaresse vertelde dat ze de camping twee jaar geleden hebben overgenomen is een vreselijke staat. Ze hebben een enorme actielijst van dingen die nog moeten gebeuren, maar ze beginnen er te komen. Door de snelweg zouden we nooit langer dan een paar nachten blijven, maar voor doorreis zouden we het zo weer doen.

Vooruitgang geboekt in twee jaar

Jaap Meijer
5-7-2015

de camping Wienberg (ook wel Märchencamping genoemd) hebben wij twee jaar geleden bezocht. Toen was het sanitair al goed, maar er moest een enorme inhaalslag worden gedaan met de begroeiing en het aanzien van de camping. Nu hebben we onze dochter en haar gezin erheen gebracht en waren vol lof over de verbeteringen die zijn uitgevoerd. Nu zien de plaatsen er goed onderhouden uit, de entree is verfraaid en het hele terrein ziet er goed verzorgd en natuurlijk uit.

Schöne Anlage

Paßen
25-6-2015

Wir waren im Februar da und waren angetan vom ganzen Drumherum :) Mobilheim war klasse & gemütlich, wetterbedingt das Schwimmbad natürlich noch nicht zu nutzen ;) :D machte aber einen guten Eindruck.

Haben für August wieder gebucht und freuen uns schon

Even overnachten en dan snel weer verder

Hans van der Linden
20-6-2014

Alleen geschikt als doortrekcamping, lekker dicht bij de snelweg. Mooi grasveld. Basic sanitair in een basic gebouw, alles verouderd. Veel achterstallig onderhoud en half afgewerkte zaken, een rommeltje. Voor water soms ver lopen. Wel een zwembad. Wifi, goedkoop, alleen rond de receptie. Als je die goed bekijkt weet je genoeg. Ga voordat u zich aanmeldt toch maar maar even kijken naar de andere camping vlakbij, aan het meertje en vergelijk die twee. Dat is de moeite waard, ontdekten we te laat.

Alleen als tussenstop geschikt en dan snel weg!

Hans van der Linden
20-6-2014

De ligging vlakbij de snelweg is ideaal als je een even een tussenstop wilt maken, het grasveld waarop je staat ziet er goed uit en de douches geven lekker warm water. Ook is er een zwembad. Maar daarmee zijn alle positieve zaken gemeld. De andere ACSI camping, 200 meter verder bij het meertje, was een betere keuze geweest ontdekten we later. Er is veel achterstallig onderhoud te verrichten en veel rommel op te ruimen op deze camping maar de baas heeft blijkbaar andere prioriteiten. Het sanitair is zwaar verouderd. Dat 80% van de camping wifi bereik heeft is een fabel, alleen rond de receptie is er verbinding mogelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Märchencamping in Stuhr, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Märchencamping zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Märchencamping scoort een 6.59 uit 10 op basis van 12 reviews.