Camping Märchencamping

15 reviews over Camping Märchencamping

• 2018
    6Frans23-09-2018

Simpel camping goed voor 1 nacht

Gebruikt als overnachtingscamping Sanitair was schoon Het eten in het kleine restaurant met een beperkte menukaart is simpel maar voor een dag best te doen de onderkomens voor de dieren van de camping doen een beetje rommelig aan Als camping voor 1 nacht best te doen

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 7marianne23-08-2018

een redelijke camping in een super omgeving

Na alle horrorverhalen hierop zoover toch eerst maar een rondje gelopen. Er zijn 3 speeltuintjes wat oud maar voldoet zeker de trampoline is netjes. Het luchtkussen was vies. Het treintje was leuk. De dieren waren leuk en lopen vrij rond over de camping. Er zijn 2 sanitair gebouwen waarvan 1 heel oud was en 1 wat opgeleukt was met een verfje en nieuwe toiletbrillen. De douches waren opzich goed alleen de douchekoppen waren afgebroken waardoor het niet makkelijk doucht. De campingplaatsen waren goed onderhouden gras was gemaaid en ondanks de lange droogte was dit netjes. Er is een zwembad dit is oud maar voldoet. Al met al een redelijke camping. Op fietsafstand heb je een mega supermarkt dit zou je zelfs kunnen lopen ook zit daar een mac een kfc en diverse eetgelegenheden in de supermarkt. Bremen altstad is er zo'n 15 km vandaan en Roland Center is een groot winkelcentrum in Bremen op zo'n 6 km bij de camping vandaan.

Met oudere kinderen

• 1Henk de Vries20-06-2018

Nooit meer

Op deze camping hebben wij 1 nacht gestaan, en hebben we gebruikt als doorreis camping. Echter bleek 1 nacht al te lang te zijn voor deze camping. Bij aankomst waren de medewerkers al niet heel vriendelijk. Later bleek ook het sanitair heel smerig te zijn. Ook het zwembad was smerig, waar het eigen personeel in lag. Totaal geen aanrader!

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

• 2017
    8fam.Hengel11-08-2017

Prima, ongedwongen sfeer, niet gecompliseerd

Wij zijn hier met jonge kinderen geweest 1,3,5. Zij hebben zich prima vermaakt. de camping is prima in verhouding qua prijs. Er was een mini disco, wat ze erg leuk doen. De eigenaar rijdt in het weekend met een treintje rond over de camping Het sanitair is niet het nieuwste maar prima schoon en voldoende wc papier etc.

• 8henry p28-06-2017

meer dan prima !

We zaten in een stacaravan... die was zo goed als nieuw. En tja qua "geheel" ... mogelijk zou je iets kunnen horen vsn de snelweg... echt niet storend.. ik moest erop letten omdat ik de revieuws had gelezen en mogelijk is er verbetering mogelijk op de flora&fauna.. so be it..

Maar waar geen verbetering op mogelijk is.. Super vriendelijk ! Onze kinderen zijn "huisjes van keten" gewend.. ze hebben in 1 weekeinde meer genoten dan al die weken in zo'n huisje. Patatje met schnitzel iets van 7a 8 euro oid ..ik kreeg het niet op. Het beviel ons stukken beter dan zo'n gemaakt park. Hier voel je je echt welkom... en ja er zijn verbeteringen mogelijk... maar ik zou morgen gelijk weer gaan... prima kwaliteit/prijs...en vooral...geniet gewoon dat ze hun mega best doen.. niet alles perfect is en van de tja.. oprechte menselijkheid... ?

• 7Eetgelegenheden

• Oude reviews

3Johan27-08-2016

Niet doen !

goed : ??? niet goed : verouder sanitair en wordt niet elke dag gereinigd.WC papier ontbreekt zwembad is een lachertje,

• 3Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 8jos_2202-08-2015

Prima voor een kort verblijf op doorreis

Deze camping is makkelijk te vinden, vlak aan de A1 bij Bremen. Hierdoor hoor je de snelweg wel behoorlijk goed, maar op doorreis vinden we dat niet zo erg. We hebben er twee nachten gestaan op weg naar huis om de vouwwagen te drogen na slecht weer.

De ontvangst is vriendelijk. Het sanitair is wel wat verouderd maar netjes en wordt goed schoongehouden. De veldjes zijn netjes verzorgd. Er zijn drie speelplaatsen voor kinderen, en er zijn wat kleine trekkertjes om mee te spelen. Ons zoontje van bijna 4 heeft zich prima vermaakt, ook met de dieren die men heeft (vogels, konijnen en ezels).

Er zijn ook een buitenzwembad en eetgelegenheid, beide hebben we niet gebruikt.

De eigenaresse vertelde dat ze de camping twee jaar geleden hebben overgenomen is een vreselijke staat. Ze hebben een enorme actielijst van dingen die nog moeten gebeuren, maar ze beginnen er te komen. Door de snelweg zouden we nooit langer dan een paar nachten blijven, maar voor doorreis zouden we het zo weer doen.

• 8Staat v/h sanitair

• 8Jaap Meijer05-07-2015

Vooruitgang geboekt in twee jaar

de camping Wienberg (ook wel Märchencamping genoemd) hebben wij twee jaar geleden bezocht. Toen was het sanitair al goed, maar er moest een enorme inhaalslag worden gedaan met de begroeiing en het aanzien van de camping. Nu hebben we onze dochter en haar gezin erheen gebracht en waren vol lof over de verbeteringen die zijn uitgevoerd. Nu zien de plaatsen er goed onderhouden uit, de entree is verfraaid en het hele terrein ziet er goed verzorgd en natuurlijk uit.

• 4Hans van der Linden20-06-2014

Even overnachten en dan snel weer verder

Alleen geschikt als doortrekcamping, lekker dicht bij de snelweg. Mooi grasveld. Basic sanitair in een basic gebouw, alles verouderd. Veel achterstallig onderhoud en half afgewerkte zaken, een rommeltje. Voor water soms ver lopen. Wel een zwembad. Wifi, goedkoop, alleen rond de receptie. Als je die goed bekijkt weet je genoeg. Ga voordat u zich aanmeldt toch maar maar even kijken naar de andere camping vlakbij, aan het meertje en vergelijk die twee. Dat is de moeite waard, ontdekten we te laat.

• 5Eetgelegenheden

• 4Hans van der Linden20-06-2014

Alleen als tussenstop geschikt en dan snel weg!

De ligging vlakbij de snelweg is ideaal als je een even een tussenstop wilt maken, het grasveld waarop je staat ziet er goed uit en de douches geven lekker warm water. Ook is er een zwembad. Maar daarmee zijn alle positieve zaken gemeld. De andere ACSI camping, 200 meter verder bij het meertje, was een betere keuze geweest ontdekten we later. Er is veel achterstallig onderhoud te verrichten en veel rommel op te ruimen op deze camping maar de baas heeft blijkbaar andere prioriteiten. Het sanitair is zwaar verouderd. Dat 80% van de camping wifi bereik heeft is een fabel, alleen rond de receptie is er verbinding mogelijk.

• 4Eetgelegenheden

1 tip over Camping Märchencamping

• Jaap Meijer, 05-07-2015

zeer geschikt voor een gezin met (kleine) kinderen, die goed worden bezig gehouden.

0 vragen over Camping Märchencamping

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200