Hotel Landgut Stemmen

Kleine hotelsWeer vandaag26°15°
Hotel Landgut Stemmen
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Landgut Stemmen voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Landgut Stemmen in het Nederlands

Zakelijk

Loes
27-12-2017

Keurig hotel,

Zelfs de goedkoopste kamer is erg ruim. Het ontbijt was uitstekend, en het personeel is uiterst vriendelijk. Erg schoon. goede bedden. Ook de keuken is goed en heel betaalbaar.

Wij hebben dit hotel op doorreis bezocht. Een prima hotel, schoon, netjes, kindvriendelijk. De geboekte familiekamer was ideaal; voor de kinderen was er een aparte slaapkamer in de hotelkamer, heel handig. De kamer beschikte over een bad en douche. Alles was keurig netjes. 's-Avonds gegeten in het bijbehorende restaurant en dat is zeker een aanrader. Voldoende keuze, lokale producten en een goede kok. Ook het ontbijt voldoet aan alle wensen. Er is voor ieder wat wils, de keuze is prima. Er is voor de kinderen verder niet veel te doen, zodat 1 nachtje voldoende is. Wel is er aan de achterzijde van het hotel een groot grasveld, zodat voetballen en leuk tijdverdrijf is.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landgut Stemmen in Stemmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landgut Stemmen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.