Reviews over Stemmen

Loes,
    27-12-2017

Keurig hotel,

Zelfs de goedkoopste kamer is erg ruim. Het ontbijt was uitstekend, en het personeel is uiterst vriendelijk. Erg schoon. goede bedden. Ook de keuken is goed en heel betaalbaar.

Heerlijk hotel met uitstekend restaurant

Heidi,
    9-8-2016

Wij hebben dit hotel op doorreis bezocht. Een prima hotel, schoon, netjes, kindvriendelijk. De geboekte familiekamer was ideaal; voor de kinderen was er een aparte slaapkamer in de hotelkamer, heel handig. De kamer beschikte over een bad en douche. Alles was keurig netjes. 's-Avonds gegeten in het bijbehorende restaurant en dat is zeker een aanrader. Voldoende keuze, lokale producten en een goede kok. Ook het ontbijt voldoet aan alle wensen. Er is voor ieder wat wils, de keuze is prima. Er is voor de kinderen verder niet veel te doen, zodat 1 nachtje voldoende is. Wel is er aan de achterzijde van het hotel een groot grasveld, zodat voetballen en leuk tijdverdrijf is.