Hotel Tryp by Wyndham Stadtoldendorf ****

Hotel Tryp by Wyndham Stadtoldendorf
Hotel Tryp by Wyndham Stadtoldendorf
7,1

Weer vandaag3°-2°

We hebben een aantal aanbieders voor Tryp by Wyndham Stadtoldendorf voor je op een rij gezet:

17 reviews over Hotel Tryp by Wyndham Stadtoldendorf in het Nederlands

Goed hotel

Petra, 7-10-2017

Jammer dat de minibar op de kamer kapot was en pas na twee dagen vervangen werd

geweldig mooi hotel

Frans Schrijvers, 5-8-2017

Het hotel was heel goed. De kamer was enorm groot en voorzien van een mooie badkamer , leuk zitje met twee makkelijke stoelen , grote TV en net bureau. Het enige minpunt is dat het stadje wat tanende is , na het vertrek van de militairen kazerne ( dit volgens de bewoners) .

Toch een tegenvaller

Hugo, 25-7-2017

Het hotel met de er naast gelegen villa, ligt in het centrum met er achter het parkeerterrein. Bij binnenkomst kom je in een grote lobby met receptie en een aparte TV kamer. Onze junior suite met balkon ligt aan de overdag drukke straatkant en heeft een totale opp. van ca. 50 m2. De indeling bestaat uit een L-vormige kamer met een rond tafeltje + 4 stoelen, een tweezitsbank met poef en 2 tafeltjes, 2 kinderbedden, 1 fauteuil en 1 koelkastje met een KTV. De slaapkamer heeft een groot 2 persoonsbed, bureaumeubel met KTV en koelkastje, een ingebouwde klerenkast. De grote badkamer heeft een bad en inloopdouche, een marmerenblad met twee wasbekkens en er is een apart toilet. Verder vloerbedekking met vlekken, geen kluisje en airco en matige verlichting wel gratis wifi. Betaald parkeren, € 2 per nacht.

Ontbijt: Goed

Ons oordeel: Een redelijk betaalbaar hotel in een niet zo fraai dorp.

Gaan vandaag 6 april weer voor de zoveelste keer !

H.Dijkstra, 6-4-2017

Prachtige omgeving. Fietsroute langs de Weser.

Vriendelijk personeel,parkeren geen probleem,

Goed ontbijt,schone kamers.

Geen aanrader als je dieetwensen hebt.

Trees Faas, 28-5-2015

Als je vegetarisch bent of lactose intolerantie hebt kun je dit hotel beter vermijden. Bij het diner wordt er veel gebruik gemaakt van sauzen waar de groente als een prutje in zit.

Teleurstellend!

Seniorengroep Antwerpen, 25-4-2015

Wij verbleven 19-23/4/15 met een groep van 45 personen in dit hotel. Eerste indruk: een verwaarloosde tuin. Ontvangst was matig, geen welkomst voorzien. Ontbijt was goed, maar avondmaal was beneden alle peil: smakeloos, weinig, soep te zout, ... soms leek het alsof onze groep de resten van het ontbijt kreeg in een of ander sausje. Behalve 2 dienstmeisjes, leek de rest van de bediening tegen hun zin daar te werken: nors en onbehulpzaam. De kamers waren ruim (zonder safe, die is er alleen aan de receptie), maar eerder sober en zeker geen 4 sterren waard. Ligging niet schitterend.

Slotsom: een slechte deal qua prijs/kwaliteit en zeker geen aanrader.

Fijn hotel

K.Struik, 19-11-2014

We hebben het hotel met twee oudere stellen bezocht.

Het is een prima hotel, maar je kan er niet dineren. Het ontbijt is goed maar voor een 4 sterren hotel mag het wel iets uitgebreider zijn. Het hotel ligt tegen de binnenstad aan, maar het stadje zelf stelt niet veel voor. Het personeel is vriendelijk en de prijs kwaliteit verhouding is prima. Het hotel heeft ruime kamers en worden dagelijks gereinigd . Er liggen diverse leuke stadjes in de buurt, zoals Einbeck en Goslar, beide zijn zeer mooi.

Goed schoon en gastvrij hotel.

P.steen, 12-10-2014

Wij waren hier van 05-10-2014 tot 12-10-2014 met vrienden

Aanbieding touroperator voor een superprijs109 euro pp voor 8 dagen geboekt in januari 2014 werd later duurder. Dit inclusief uitgebreid goed Duits ontbijt.

Kamers ruim schoon en goede bediening zowel ,kamerdediening,receptie,eetzaal personeel , allen gastvrij en vriendelijk

Gratis duitsekrant bij receptie

Dorp zelf rustig

Omgeving veel te zien en goed te fietsen oa langs de Weser

Een aanrader voor deze omgeving ,tevens eigen parkeerplaats en fietsen kunnen gratis in garagebox worden gestald.

Aanrader

Zeer goed en schoon Hotel .

L & L, 24-7-2014

We zijn 5 dagen in dit hotel geweest we werden zeer vriendelijk ontvangen personeel was zeer behulpzaam.

kamer was ruim en schoon,plaatsje zelf stelt niet veel voor veel leegloop,maar omgeving heel mooi vooral het fietsen langs de Wezer is een aanrader.

Niet aan te raden

zuiderwijk, 5-6-2014

Het hotel ligt midden in het centrum met eigen parkeerruimte.Redelijke kamers, geen 4 sterren waard. Kamer was stoffig.De ontvangst was matig, 1 medew. voor receptie en de bar. 's- Avonds wel een aparte medew. voor de bar, maar die was telkens met andere zaken bezig, daardoor vaak lang wachten.Deel van het personeel was ronduit onvriendelijk. Inde lobby hing soms een rioollucht.In Duitsland hebben wij nooit eerder zo slecht gegeten. Eten was een 4-sterrenhotel onwaardig. Het was fantasieloos, te weinig, koud, smakeloos en het werd met grote tussenpozen opgediend, waardoor de een aan het eten was en de ander moest wachten. Bij bestelling van 1 cola 0,2 liter werd ongevraagd 0,4 liter geserveerd. Er was duidelijk te weinig personeel om te serveren en dit werd ook nog eens per gerecht ipv per tafel gedaan. Dit hotel is veel te duur voor wat het biedt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tryp by Wyndham Stadtoldendorf in Stadtoldendorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tryp by Wyndham Stadtoldendorf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tryp by Wyndham Stadtoldendorf scoort een 7.13 uit 10 op basis van 18 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: