Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag14°8°
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Vier Linden Kiek In Hotel voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Vier Linden Kiek In Hotel in het Nederlands

Prima hotel, gemoedelijk

Jan
18-10-2016

we waren met en groep van 60 mannen, zeer meedenkend personeel, uitstekend, zeer uitgebreid en gevarieerd ontbijt. Goede kamers (standaard), restaurant ernaast heeft goede kok die weet hoe hij het klasse vlees moet bereiden. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Gebied is nog niet echt toeristisch ontdekt, Stade is een prachtige Hanzestad met mooi oud centrum

Gereisd met vrienden in oktober 2016

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vier Linden Kiek In Hotel in Stade, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vier Linden Kiek In Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.