Hotel Stader Hof

7,8

5 reviews over Hotel Stader Hof in het Nederlands

mooi schoon hotel. vriendelijk personeel

s van Huizen
31-7-2017

geen negatieve dingen.

Het hotel lag aan de rand van Stade. 5 minuutjes lopen van het oude stadsgedeelte. Heel goed ontbijt.

Gereisd Met vrienden in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi hotel aan de rand van het centrum.

15-11-2013

Goed gelegen hotel met een rustige ligging aan de rand van het centrum. Alles is makkelijk te voet bereikbaar, de kamer is klein maar schoon en bij het ontbijt was er een zeer ruime keuze.

Gereisd Anders in november 2013

Centraal gelegen in de stad.

30-9-2013

Het hotel ligt zeer dicht bij het centrum... over een kleine brug en door het park ben je in 10 minuten te voet in de oude stad. Het in- en uitchecken verliep zonder problemen en de receptioniste legde kort en vriendelijk de weg naar de stad uit en het gebruik van de sauna. De kamer was erg rustig (uitzicht op de tuin), praktisch ingericht, met een comfortabel bed en een ordelijke badkamer. Voor het ontbijt was er een ruime keuze aan het buffet. Ik zal dit hotel opnieuw bezoeken.

Gereisd Anders in Sun Sep 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geen vier sterren!

6-5-2012

De kamers zijn voor dezelfde prijzen (hoog) zeer verschillend qua grootte en inrichting: geen spiegel, geen stoel en geen bank in onze kamer. De gerenoveerde badkamer is klein, maar licht en praktisch. De radio was kapot. Het stoombad werkte niet en de lounge was belachelijk. Matige netheid in de kamer. Ontbijt was goed, maar het was er heel krap en druk. De ligging is goed voor de binnenstad, maar voor evenementen in het Stadeum niet. Conclusie: de prijs niet waard!

Gereisd Anders in mei 2012

Goed bereikbaar, rustig, netjes, centraal gelegen.

30-3-2012

Ga in elk geval weer dit hotel boeken! Het hotel is heel goed te bereiken, het hotel ligt heel centraal. Loopafstand naar het centrum in de avond geen probleem. Zeer goede parkeergelegenheid direct voor het hotel. Klachten worden snel afgehandeld.

Gereisd Anders in Thu Mar 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Eten en drinkenBrunch, Diner
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits, Internationaal, Lunchpakketten, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Party service, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenSpeciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportWaterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenSquash
  • Sport & SpelBiljart, Bowling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stader Hof in Stade, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stader Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.