Hotel Landhaus Eden

4 reviews over Hotel Landhaus Eden in het Nederlands

Goed Hotel

Cornelia
19-7-2018

Mooie nette kamers, schoon. Er werd veel geklust, maar gelukkig waren de bouwvakkers rond een uur of 3 weer weg. Ontbijt prima, wel echt een Duits ontbijt dus niet helemaal wat wij als Nederlanders gewend zijn. Ligging is goed, aan doorgaande weg. Je bent zo in Heide Park, maar ook bijvoorbeeld bij de designer outlet van Soltau. 's Avonds in het restaurant gegeten. Heerlijk eten, wel slechte service. Moesten echt ontzettend lang wachten op ons eten.

Prima hotel, mooie kamers, service was beneden peil, mooie uitvalsbasis om de omgeving te verkennen.

Supervriendelijk persneel

Anita
10-12-2010

Voor ons was dit een overnachtingshotel op weg naar Legoland in Denemarken. Super service al vooraf via de mail met Herr Biersack (de eigenaar) Het eten is uitstekend en SUPER veel (je kan bv schnitzels van een kilo bestellen) Het ontbijt verliep bij ons wat rommelig omdat er een grotere groep voor ons was geweest maar alles werd weer aangevuld. Wij hadden een familiekamer met stapelbed in een apart kamertje, perfect In de buurt zijn veel prachtige wildparken en op 10 minuutjes rijden is een pretpark. De kamer van mijn ouders was ook perfect!

Nette kamers!

Ingrid
23-7-2010

Na het inchecken werden wij voorgegaan naar onze hotelkamer, netjes! Wij sliepen op de zolderverdieping, hier waren alle kamers vernieuwd. Mooie ruime kamers met een mooie/grote badkamer! De ligging nabij Heidepark is ook goed. Het dorpje is wat verderweg, maar dat mocht de pret niet drukken. Het ontbijt is ook erg lekker en aan alles is gedacht (zelfs stukjes zalm !)

We hebben een aantal aanbieders voor Landhaus Eden voor je op een rij gezet:

Hotel Landhaus Eden 7.44 10 4 .