Hotel Landhaus Eden

8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Landhaus Eden voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Landhaus Eden in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Mooi hotel gelegen aan de Bundesstrasse

inaton, 6-8-2011

Prima hotel, mooie kamers, service was beneden peil, mooie uitvalsbasis om de omgeving te verkennen.

Supervriendelijk persneel

Anita, 10-12-2010

Voor ons was dit een overnachtingshotel op weg naar Legoland in Denemarken. Super service al vooraf via de mail met Herr Biersack (de eigenaar) Het eten is uitstekend en SUPER veel (je kan bv schnitzels van een kilo bestellen) Het ontbijt verliep bij ons wat rommelig omdat er een grotere groep voor ons was geweest maar alles werd weer aangevuld. Wij hadden een familiekamer met stapelbed in een apart kamertje, perfect In de buurt zijn veel prachtige wildparken en op 10 minuutjes rijden is een pretpark. De kamer van mijn ouders was ook perfect!

Nette kamers!

Ingrid, 23-7-2010

Na het inchecken werden wij voorgegaan naar onze hotelkamer, netjes! Wij sliepen op de zolderverdieping, hier waren alle kamers vernieuwd. Mooie ruime kamers met een mooie/grote badkamer! De ligging nabij Heidepark is ook goed. Het dorpje is wat verderweg, maar dat mocht de pret niet drukken. Het ontbijt is ook erg lekker en aan alles is gedacht (zelfs stukjes zalm !)

We hebben een aantal aanbieders voor Landhaus Eden voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landhaus Eden in Soltau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landhaus Eden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Landhaus Eden scoort een 8.33 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: