Camping Imbrock

7.7Goed

Duitsland, Neder-Saksen (Niedersachsen), Soltau

Op vakantie geweest naar Imbrock?

7.7Goed

• 8.3Staat v/h sanitair

Meer camping info
    Tonen op kaart

3 reviews over Camping Imbrock

• 7Jan24-08-2015

Erg groot, plaatsen met en zonder schaduw

Deze grote camping was maar van één kant bewegwijzerd, helaas kwamen wij van de andere kant en moesten lang zoeken naar de ingang. Bij aankomst was de camping tot 15 uur gesloten. Daarna maakten wij onze wensen kenbaar voor een plaats en kregen een prima advies waar te gaan staan. Er zijn grote plaatsen met en zonder schaduw. Het sanitair is goed en goed schoon. Het afval kan op beperkte tijden worden afgegeven E was af en toe wat lawaai van een restaurant in aanbouw. Bij de ingang van de camping kon je prima eten. Op de camping is een heerlijke zwemvijver, waar helaas de neef van de eigenaar meende tot twee maalt toe zijn jetski te moeten uitproberen waarop kinderen en volwassenen maakten dat zij weg kwamen. Hierover heb ik een klacht ingediend bij de receptie. Het Serengeti park in Hodenhagen is een aanrader.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8Mirjam06-05-2014

Leuke camping

Wij hebben vorige week een paar dagen op deze camping gestaan. Voor de kinderen zijn er leuke speeltuintjes en het sanitair is goed verzorgd. Verder is het eenvoudig, er is een klein winkeltje waar je 's morgens broodjes kunt kopen. Het restaurant was nu nog dicht en ook de animatie was nog niet aanwezig, maar ik denk dat die in de zomer ook erg leuk zijn. Ook het meer met strandje zullen met goed weer erg leuk zijn. Verder zijn er veel vaste standplaatsen. Nadeel is dat je niet met pin kunt betalen bij de receptie, dus zorg bij het afrekenen dat je voldoende contant geld hebt.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in april 2014