Hotel Heide Park Abenteuerhotel

Hotel Heide Park Abenteuerhotelsterstersterster

8.9Fantastisch

Duitsland, Neder-Saksen (Niedersachsen), Soltau

8.9Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Heide Park Abenteuerhotel voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

8 reviews over Hotel Heide Park Abenteuerhotel

• 9T12-07-2015

Erg schoon en mooi hotel

Wij waren hier een week. Kamer (piraten) erg mooi ingericht en schoon. Ontbijt en diner goed. Er is voldoende keus. Lopen steeds entertainers voor de kinderen rond. Vriendelijk personeel. Je loopt zo het hotel uit het park in. Indianen klimpark ook heel leuk. Het is warm in het hotel maar ramen kunnen open. Zwembad is niet groot, wel lekker warm. Entertainment voor de kinderen, schattenjacht, super en avondshows ook heel leuk. Je mag een half uur voor opening van het park naar binnen dus kun je als eerste in de attracties.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 10Petra15-08-2014

Super mooi hotel en wat een eten!

Wel wat aan de dure kant, maar het hotel is prachtig, pretpark super en animatie echt heel tof voor kinderen, wel jammer alles in het Duits, alsof en nooit eens een anderstalige gast in hun hotel slaapt. NADEEL geen wifi en airco in kamer. Super maaltijden, echt uniek.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9Classen18-06-2012

Vriendelijke piraten

In verband met een event hebben we 1 nacht in het hotel verbleven. We hadden geen idee waar we terecht zouden komen en waren dan ook aangenaam verrast door de entourage van het hotel. Door de sfeer, de vriendelijke medewerkers en de goed verzorgde kamer voelden we ons meteen "thuis". Echt een heel gezellig hotel. Ook het diner (buffet) was fantastisch verzorgd.

Zakelijk gereisd in april 2012

• 7margreet03-05-2012

Leuk hotel

Hotel Port Royal in Soltau ligt direct aan de rand van het Heidepark met een directe ingang naar het park toe. Het hotel zelf is een leuk hotel met schone kamers, die niet zo heel ruim zijn, maar groot genoeg voor 2 volw. en 2 kinderen. Persoonlijk misten wij airco en wifi op de kamer. Kamers worden dagelijks schoongemaakt. Piratenthema is wel leuk, maar met name op de kleinere kinderen gericht. Voor kinderen van 12-16 jaar is er niet zoveel te doen (behalve dan het park) Voor ons was dit de eerste keer in het heidepark, welke een aantal zeer leuke coasters heeft. Wij hadden een arrangement geboekt incl. diner. Het ontbijt is prima. Voldoende keuze in brood, beleg, fruit, koffie, thee enz. Het avondeten is deels buffet (wat al klaar staat) en deels showcooking. Er is voldoende keuze en voor de kinderen is er een kinderbuffet welke per avond wisselt. Het personeel is vriendelijk, hoewel sommigen erg matig engels spreken. Parkeren bij het hotel is gratis. We hebben ons goed vermaakt.

Gereisd met oudere kinderen in april 2012

• 9jos15-08-2011

Hotel Port Royal is top

Hotel Port Royal in Aoltau is een tophotel. Ideale uitvalsbasis voor een bezoek aan Heidepark. Vanuit het hotel heb je toegang in het park. Het hotel is uitermate geschikt voor gezinnen met kinderen. De kamers zijn niet groot maar groot genoeg voor 4 personen. Alles is in piratenstijl uitgevoerd. De bar en het restaurant zijn groot maar geven toch een knusse indruk. De kwaliteit van het eten was heel goed en de keuze bij zowel het ontbijt- als dinerbuffet was ruim voldoende. Het hotel biedt in de avond ook nog entertainment. Zeker een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 10srms12-01-2011

Super hotel en park

Hotel is erg mooi. Kamers schoon en inrichting origineel. Eten is uitstekend voor zowel kinderen als volwassenen. Shows in de avond vermakelijk. Via achteruitgang stap je zo het park in. Park is super. Vriendelijk personeel en leuke attracties. Shows op het park zijn ook goed. Wij gaan zeker weer !

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2010

• 9Angelique 28-05-2009

Prachtig thema hotel bij pretpark Heide-Park

Schitterend hotel geheel in piraten stijl. De kamers zien er prachtig uit met een heerlijk 2 persoonsbed en een stapelbed voor de kinderen. Na een dagje fun in Heide-Park hebben wij heerlijk gegeten in het restaurant. Na het diner hebben wij samen met de kinderen nog genoten van een leuke show in het theater van het hotel. Na een uitstekend ontbijtbuffet zijn wij de volgende ochtend terug gereden richting Nederland

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

• 8tamara lemmens13-05-2009

Helemaal geweldig!!!!

Wij hadden een arrangement geboekt met eten erbij. Ook dit was prima. We sliepen in de kapiteinskamer, met hemelbed en tobbe op de kamer, verder had je ook nog een aparte badkamer met douche, allemaal heel leuk in piratenstijl. Hotel heeft een eigen park ingang. Ook het pretpark is een echte aanrader!!

Gereisd met vrienden in oktober 2008

1 tip over Hotel Heide Park Abenteuerhotel

• T, 12-07-2015

Boek als het kan de extra rundum abenteuer optie, dan worden plaatsen in de shows gereserveerd en heb je goede plaatsen vooraan!

0 vragen over Hotel Heide Park Abenteuerhotel

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
    • Overige servicesGeldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats