Reviews over Silberborn

Fijne Camping met vriendelijke eigenaren

Rene,
    25-6-2016

Leuke camping, veel groen en rustig, leuk restaurant, vriendelijke eigenaren , mooi schoon sanitair, prima onderhouden velden.Ik heb hier vijf dagen gestaan en met veel plezier.Grotecwinkelcentra zijn er in Holzminden ongeveer 10 km en een aanrader is het bezork van Einbeck.

Gereisd alleenreizend in januari 2016

Leuk voor een paar dagen of als je echt rust wilt

K. Wolting,
    12-8-2010

Camping ligt op ca. 450 m. hoogte, waardoor het relatief veel regent als het regenachtig weer is.

Bij droog weer, extra warm.

Uitmuntende schone toiletvoorzieningen.

Zeer ruime staanplaatsen. 10x 10 m.

Vriendelijke beheerders vanuit een traditioneel Duits restaurant, genaamd Wilddiebstube. Jacht- en Marchen-sfeer.

Heerlijke plek om tot rust te komen.

Leuke wandelingen vanaf de camping, maar ook vanuit dorpen in de omgeving. Veel Nordic Walk routes.

Leukste naburige plaats is Hoxter. Dat is ook de enige plek in de wijde omgeving waar je blauw campinggaz kan krijgen, in de OBI bouwmarkt.

Hallenbad (zwembad) op de camping is niet meer in gebruik.

Al met al prima camping met veel ruimte en wat te weinig bezoekers in de zomer.

Gereisd met partner in juli 2010