Aparthotel Sehnde

Aparthotel
Kinderhotel, MotelWeer vandaag4°1°
Aparthotel Sehnde

We hebben een aantal aanbieders voor Sehnde voor je op een rij gezet:

Laatste review

Tijdens ons verblijf in Hannover de nacht doorgebracht in ApartMotel Sehnde.

Prijs/kwaliteit uitsteken. We waren met 3 volwassenen en een hondje. We kregen een zeer grote kamer met zithoek, keukentje met koelkast, kookplaat, magnetron, bestek, e.d. Badkamer iets ouder maar verzorgt. Handdoeken, zeep, fohn, e.d. TV op kamer klein en ouderwets. Motel is groot en lag vol met reizigers op doorreis en werkmensen van verschillende bedrijven die er de nacht doorbrachten (zijn ’s ochtend dus ook weer vroeg weg). Ontvangst zeer soepel, vertelde dat we geboekt hadden en kregen zonder verder vragen de sleutel. De –erg grote- familie kamer was redelijk onderhouden. (vloerbedekking dan) de bedden fris en goed. Ontbijt was verrassend goed en lekker. Veel keuze. Menig 4 5 sterren Htl kan er een voorbeeld aan nemen. Kortom prijs/kwaliteit is erg goed. Parkeren was goed te doen echter vol=vol.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Parkeren mogelijk

1 review over Aparthotel Sehnde in het Nederlands

Tijdens ons verblijf in Hannover de nacht doorgebracht in ApartMotel Sehnde.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sehnde in Sehnde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sehnde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.