Camping Seeburger See

30 reviews over Camping Seeburger See in het Nederlands

Zeer goed

Henk Zegeling
2-6-2018

Prima camping, mooie ruime plekken, zowel met zon of schaduw. Uitstekend sanitair en mooi schoon. Vriendelijke en behulpzame eigenaren. Mooie omgeving ook. Kortom echt de moeite waard deze camping

Voor ons niet meer.

Gert
8-10-2017

Goed aan deze camping is het nieuwe sanitair gebouw, en de bijzonder mooie steden in de directe omgeving.

Minder is dat deze camping behoorlijk lawaaierig is. Dit komt door o.a. de tennisbaan, de speeltuin en de direct aan de camping gelegen toegangsweg en parkeerplaatsen naar de Seeburger See.

Van de 15 nachten die wij er waren zijn er 5 nachten geweest met harde muziek en geschreeuw van bezoeker. Feesten die tot twee uur nachts, of wel op de camping dan wel aan de Seeburger See zijn. Waarvan 1 feest doorging tot morgens half 6.

Verder zijn de plaatsen niet allemaal riante met veel privacy van 100m2, maar minder dan 100m2 en dicht op elkaar..

Hou je van een levendige gezins camping, hierheen gaan. Als je hier niet van houdt en zoek je rust , zou ik zeker aanbevelen om een andere camping te zoeken.

Wij hadden een redelijk grote plek, echter veldjes waren nogal verzopen door de enorme regenval vooraf aan ons bezoek. Doe je uiteraard weinig aan, en begreep dat er wel uitzonderlijk veel regen was gevallen. Speeltuin was super, sanitair is netjes en schoon. Barretje met kleine kaart was ook prima voor elkaar. Persoonlijk vonden wij het aangrenzende meer iets tegenvallen. Het strandje was prima maar zwemdeel was erg klein voor de kleine kinderen en ondanks dat het meer erg groot is waren er 3 plekken om te vissen, of je moet een boot huren.

kindvriendelijke camping met veel mogelijkheden

Dirk Camps
31-7-2017

wij logeerden in de safaritent, die zeer comfortabel waren. Wel stonden ze wat kort opeen, maar dit was wel OK, want zo maakten de kinderen snel contact. De uitbaters spreken Nederlands en zijn correct en behulpzaam! Er is een speeltuintje en het sanitair is het beste ooit op een camping gezien. Ook zijn er fietsjes en plastic voertuigen voor de kinderen.

Vlak bij de camping heb je een prachtige speeltuin en het meer, met mogelijkheid tot bootje varen en zwemmen en 2 peuterbadjes. Ook zijn er tennisvelden.

Naast de bistro op de camping voor een basic maaltijd, heb je in de onmiddellijke omgeving de manege (Cafe Restaurant Wellenreiter) en restaurant Graf Isang met een meer uitgebreide kaart.

In de onmiddelijke omgeving is er weinig te zien, maar om tot rust te komen is dit een leuke omgeving.

Een onbezorgde vakantie,heerlijk en ontspannen.

Fam V.deursen
7-1-2017

Vooral het medeleven en hulp van Ralf en Debora,toen we in september terug kwamen,en onze hond na 14.5 jaar overleed.

De ontspannen manier van omgaan met de gasten,vriendelijkheid,en toegankelijkheid van de eigenaren.

Niet te vergeten de prachtige omgeving voor fietsen en wandelen en voor kinderen de giga speeltuin.

Voor ons zeker een plaats om terug te gaan in 2017.

Oude reviews (archief)

Gemoedelijke zeer gastvrije camping

Erwin
30-9-2016

Wij hebben super genoten van de camping, de ruime plekken en de fantastische gastvrije eigenaren. Een plek waar je je snel thuisvoelt. Vooral de ruime plekken vallen op. Ook de sfeer op de camping is super en boven verwachting. Helemaal omdat onze dochter van 12 op de toch kleine, gemoedelijke camping, zich geen moment verveelde. Kinderen van alle leeftijden trekken met groot gemak met elkaar op. Het meer is heerlijk dichtbij met mooi gras en zelfs een klein zandstrandje. Ook het restaurant is praktisch en 's avonds gezellig voor een biertje. Er is een recreatie team, maar vooral ongedwongen en gewoon, precies waar wij van houden. Kortom een prima vakantie voor gezinnen met kinderen van verschillende leeftijden.

We komen zeker terug. Dan met de kinderen!

Topcamping in een prachtig gebied
25-9-2016

Tja, wat is er niet goed? De ligging - midden in de Harz, vlakbij een meertje en bij tientallen vrijliggende fietspaden - is perfect. De camping is niet groot, maar de plaatsen zijn heel ruim. Het is er gemoedelijk. Nederlandse eigenaren. Het sanitair is brandschoon en mooier dan thuis. Er is een prachtige speeltuin onder handbereik. Er is een klein winkeltje (verse broodjes) en er is een barretje met goedkoop en prima eten.

heerlijk relaxen

Miranda Dokter
11-8-2016

Het is een heerlijke camping. De eigenaren zijn hartelijk. Er kan en mag veel. Er worden veel dingen gedaan, zoals een kidsclub voor de kleine kinderen, maar ook karaoke of kampvuur voor de groteren.

Kindvriendelijk fijne sfeer

Nolet
31-7-2016

Dat je vrij kan zwemmen in het meer en de vriendelijkheid

Geweldig gezellig

nicol
30-7-2016

Kleinschalig gezellig mooi word hard gewerkt om iedere gast het naar de zin te majen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Seeburger See in Seeburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Seeburger See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Seeburger See scoort een 8.76 uit 10 op basis van 32 reviews.