We hebben een aantal aanbieders voor Seeburg voor je op een rij gezet:

Reviews over Seeburg

Mwoa....

Mp,
    31-8-2018

Redelijke camping, maar niet wat we ervan gehoopt hadden.

Sanitair is prima, de gehuurde safaritent ook mooi. De drie tenten staan wel dicht op elkaar. Met nog andere tenten rondom vonden wij het te vol. Mooie speeltuin naast de camping.

Camping maakte rommelige indruk; volle vuilnisbakken, losse electriciteitsdraden etc.

Dat we niet konden zwemmen in het meer I.v.m. blauwalg, helpt dan niet qua vakantiebeleving. We waren er in een warme periode, er zijn voldoende leuke buitenzwembaden in de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Goede camping in mooie omgeving.

Fam. Hondorp,
    6-8-2018

Mooie camping rustige, camping met grote plaatsen, zowel zon als schaduwplaatsen. Mooi sanitairgebouw wat goed schoon gehouden word. Gezellige eigenaar die erg behulpzaam is. In het restaurantje kun je lekker eten. Zwemgelegenheid op loop afstand . Bij mooi meertje. Mooie omgeving om te fietsen. Voor de kinderen is er naast de camping een erg mooie speeltuin.

Gereisd met partner in juni 2018

Top camping

Fam Derks,
    5-8-2018

Heel fijne familiecamping voor een zeer nette prijs. Mooi sanitair, schitterende grote speeltuin en een prima restaurantje. Omgeving is erg mooi, leuke mogelijkheden voor uitstapjes naar verschillende steden zoals Gottingen of Duderstadt.

Bij het meer zijn 2 peuterbadjes en een speeltuintje die ideaal zijn voor kleine kinderen. Er wordt veel georganiseerd voor de kinderen en eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam.

Onze peuters hebben de tijd van hun leven gehad. Aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Zeer goed

Henk Zegeling,
    2-6-2018

Prima camping, mooie ruime plekken, zowel met zon of schaduw. Uitstekend sanitair en mooi schoon. Vriendelijke en behulpzame eigenaren. Mooie omgeving ook. Kortom echt de moeite waard deze camping

Gereisd met partner in mei 2018

Ondanks het weer geslaagd, echter meer viel tegen

Marcel,
    11-9-2017

Wij hadden een redelijk grote plek, echter veldjes waren nogal verzopen door de enorme regenval vooraf aan ons bezoek. Doe je uiteraard weinig aan, en begreep dat er wel uitzonderlijk veel regen was gevallen. Speeltuin was super, sanitair is netjes en schoon. Barretje met kleine kaart was ook prima voor elkaar. Persoonlijk vonden wij het aangrenzende meer iets tegenvallen. Het strandje was prima maar zwemdeel was erg klein voor de kleine kinderen en ondanks dat het meer erg groot is waren er 3 plekken om te vissen, of je moet een boot huren.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Seeburg scoort een 5,6 uit 10, op basis van 5 reviews