Hotel Sporthotel Schulenberg

Kleine hotelsWeer vandaag12°4°
Hotel Sporthotel Schulenberg
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Sporthotel Schulenberg voor je op een rij gezet:

12 reviews over Hotel Sporthotel Schulenberg in het Nederlands

Nooit meer

Peter
5-8-2018

Behalve het bed was er weinig goed, service van poolse serveerster nihil had het drukker met de kok voor vragen of klachten kon je bij haar niet terecht haalde schouders op en vertrok naar keuken. Hotel enorm achterstallig in onderhoud badkamer vies, sauna stinkt zo enorm dat het ongezond was in de buurt te komen,plafond zwembad net zo. Het eten was redelijk maar salades en toetjes stonden niet in koelvitrine en zaten dus onder de vliegjes. Etensresten lagen dagen op de grond kortom nooit meer naar dit hotel terwijl de omgeving zo mooi is

Leuk en vriendelijk hotel

J.J.
17-6-2018

Een fijn hotel. Geboekt via touroperator. We hadden een 5-daags halfpension plus arrangement. We kregen bij aankomst een appartement (nr.26).

Dit hadden we niet verwacht, het was ruim en luxe.

Helemaal naar ons zin!

Het ontbijt en avondeten was in buffet vorm. Het was lekker en typisch Duits.

Het personeel is vriendelijk.

Er is genoeg te doen in de omgeving.

Dit was een leuk verblijf.

Heeeeeerlijk

Derk-Willem Menop
28-2-2018

Wij zijn hier nu voor de 2e keer geweest en gaan zeker nog een keer. We zaten in appartement no 28 maar konden gebruik maken van alle faciliteiten. Lekker zwembad, leuke kegelbaan en fijne koekjes om 15.oo uur. Prijs-kwaliteit vinden wij uitstekend.

Astrid de vries
24-9-2016

We zijn verbaasd over de gastvrijheid, vriendelijk personeel

Bij een dagje weg kregen we ons ontbijt mee.

Bij een keer te laat bij het avond eten kregen we gewoon een 3 gangen menu was geen probleem.

Wij zijn erg te spreken over dit hotel.

We komen zeker een keer terug.

Maar dan met de motor want de omgeving is prachtig.

In het hotel zelf is ook veel te doen.

Ontbijt, lunch, diner allemaal perfect geregeld.

Kortom echt een aanrader

Prijs/kwaliteit is goed

Cora Bogers
1-8-2016

Goede zorg van het personeel voor mensen met een allergie!

Vriendelijk en behulpzaam.

Prima terras en mooie omgeving!

Prima plek voor fietsers, mountainbikers en wandelaars!

Nooit meer

Fred en Rita
29-6-2016

Onvriendelijk en onbeleefd personeel. Receptioniste vond haar administratie belangrijker dan gasten verwelkomen. Receptie was grotendeels niet bezet. Eten was slecht. Doorkookte kool en spinazie. Dessert in een limonadeglaasje. S 'avonds na 21.00 uur alles gesloten. Op onze 2e avond om 20.10 uur hadden wij geen warm water op onze kamer. Receptie gebeld, kregen iemand van de eetzaal die ons onbeschoft te woord stond waar we het lef vandaan haalde om op dat tijdstip voor warm water te bellen, we moesten ons maar douchen in het zwembad! (wel snel want deze gaat ook om 21.00 uur dicht net als de bar enz.). te weinig parkeerplaats (logisch als het personeel daar parkeert) Donkere accommodatie met te kleine badkamer.

Ik weet niet of we welkom waren

Harry Schouten
6-6-2016

Bij inchecken was er geen aandacht.

We kwamen om de 2 dames bij de balie te pesten, niet voor ons vakantieweekend.

Kamers mogen wel wat onderhoud hebben

mooie plek

Alie
5-8-2015

Sporthotel schulenberg is een mooie uitvalsbasis in de Harz (Duitsland) Voor wandel en fiets routes.

Aanrader

lisanne
3-3-2015

Het is een schoon hotel je word keurig geholpen het avond eten is niet top maar ook niet vies het ontbijt is super ligging is top

nooit meer.....

margriet
9-8-2014

We hadden vier dagen sporthotel geboekt, maar zijn na 1 dag al weer weg gegaan. Onvriendelijk personeel (hielpen je niet) eten wat gewoon uit de magnetron kwam (hierdoor was het niet te eten en werd ik ziek) en drinken wat erg duur was. Over de hotelkamer maar te zwijgen. Deze was erg klein en de bedden lagen door en de spiralen voelde je in je rug.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sporthotel Schulenberg in Schulenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sporthotel Schulenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.