Hotel Landhotel Ehlers

Kleine hotelsWeer vandaag31°14°

We hebben een aantal aanbieders voor Landhotel Ehlers voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Landhotel Ehlers in het Nederlands

Een eenvoudig en redelijk hotel

Tim Nagtegaal
5-1-2015

Wij hebben hier een nachtje geslapen. Het hotel was te vinden, alleen bij aankomst leek het hotel uitgestorven. Na 3 keer bellen, bleek de sleutel ergens anders opgehaald te moeten worden. Dat ergens anders bleek het restaurant dat bij het hotel hoorde. Dat lag meer dan een kilometer verderop. Het eten was matig. Niet heel geweldige kwaliteit vlees en patat was in oud vet gebakken. Het restaurant was verder akelig leeg. Het ontbijt was karig maar wel goed. De organisatie van de mensen leek wat rommelig. We kregen in de eerste instantie een verkeerde kamer aangewezen. Klantvriendelijkheid verder wel goed. De kamer die we hadden was groot maar simpel. Ik snap alleen nooit waarom een hotel tapijt in de hotelkamers heeft liggen. Vanuit hygiene en allergieklachten niet ideaal. De bedden waren hard maar er was op te slapen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jan 03 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Krant

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landhotel Ehlers in Schneverdingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landhotel Ehlers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.