Appartement Glück Auf

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag27°16°

1 review over Appartement Glück Auf in het Nederlands

2006

Komen hier al een paar jaar s'winters

Albert
6-9-2006

Komen hier al een paar jaar s'winters. Keurige ruime appartementen met goede bedden en uitrusting. Helaas geen lift. Er wordt sneeuw geruimd en we raden aan de extra garageplaats in de kelder te reserveren want er is anders geen plek in de directe omgeving. Het dorp is te belopen (Veel restaurantjes, de Pizzaria bij de kerk is fantastisch)en de Plusmarkt op 5 minuten van het appartement, de skibaan is prima (beginners)en alleen door het dorp heen met de auto (10 minuten. Goed andelgebied. Prijspijl winkels : 15% onder NL prijzen Leuk klein dorp, genoeg te doen, niet voor veeleisende skiërs. Skihuur: Plascke in het dorp, goed en goedkoop.

Gereisd Anders in september 2006

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesWasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelMinigolf, Tafeltennis
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Glück Auf in Sankt Andreasberg ( Harz ), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Glück Auf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.