Appartement Ferienwohnanlage Prinzenhof

9.5Fenomenaal

Duitsland, Neder-Saksen (Niedersachsen), Sankt Andreasberg ( Harz )

9.5Fenomenaal

• 9.4Inrichting
  • 9.3Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Ferienwohnanlage Prinzenhof voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Sauna
Meer appartement info

8 reviews over Appartement Ferienwohnanlage Prinzenhof

• 9Coco12-08-2014

Piekfijn appartementje!

Wij zijn 8 nachten in appartement An der Skiwiese geweest. Het appartement is niet heel groot, maar ruim genoeg voor 2, alleen de badkamer is piepklein (douche zelf wel ruim en erg lekker!). Het is allemaal nieuw en modern, met laminaatvloer, plissé-schuifgordijnen, goede bedden en ontzettend veel leuke decoraties, die het heel gezellig en huiselijk maken. Als je aankomt is zelfs het eettafeltje mooi gedekt, staat er een plaatselijke kruidenlikeurtje en ligt er een chocolaatje bij het bed, top! Het meest blij waren we met onze loggia: geheel privé, prachtig uitzicht en de hele middag en avond zon, dus buiten eten en later de zon onder zien gaan. Minpuntje: betalen voor internet (niet veel, 5 euro, maar het lijkt enigszins willekeurig...), pluspunt: de eigenares deed de was voor ons toen we naar de wasmachine vroegen. Helaas voldeed de omgeving niet helemaal aan onze verwachtingen, dus we komen niet terug, maar dat ligt zeker niet aan Prinzenhof, het appartement was echt uitstekend!

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9Paul24-08-2012

Prachtige appartementen

Net terug van een kort verblijf in deze accommodatie. De appartementen zijn modern en compleet ingericht. Doucheruimte is iets aan de krappe kant, maar dat is niet onoverkomelijk. We hebben gebruik gemaakt van de ontbijtservice. De eigenaar heeft er alles aan gedaan ons een prima ontbijt voor te schotelen. Elke dag voegde hij weer wat leuks toe. Omdat het in dit weekend erg rustig was, hebben we de gehele tuin kunnen benutten om rustig een schaduwplekje op te zoeken. Er liggen voldoende folders met tips voor uitstapjes.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 10Rene31-07-2011

Schitterende accomodatie

Prachtig nieuw appartementcomplex. Slechts 9 appartementen, dus heerlijk rustig. Keurig en modern ingericht en van alle gemakken voorzien. Je hoeft vanuit huis niets mee te nemen (behalve de kaasschaaf, maar dat is standaard ;-). De bedden liggen heerlijk. De badkamer is iets aan de krappe kant in de twee-persoonsappartementen, maar toch van alle gemakken voorzien. Met vloerverwarming. De 'eigenaar' woont ook in het gebouw, en deze mensen zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Als je iets wilt weten, bel je gewoon aan, en je krijgt antwoord. Internet is gratis. Er is tevens een zwembad en een sauna in het gebouw. Ook een grote gemeenschappelijke ruimte, met een groot breedbeeldscherm met meer dan 300 zenders (echter geen NL). Mooie ruime tuin, waar je gebruik van kunt maken. BBQ spullen liggen klaar. Vanuit je appartement bel je met de bakker in het dorp, en de volgende morgen liggen de broodjes voor je deur. Heerlijk. We hebben echt genoten, een week lang.

Gereisd met partner in juli 2011

• 10vd logt26-07-2011

Mooie appartementen in mooie omgeving

We hebben net een heerlijk verblijf in Prinzenhof achter de rug. Mooie ruime / schone kamer met luxe / uitgebreide keuken, alle benodigdheden zijn aanwezig incl. vaatwasser. Vriendelijke ontvangst ook voor onze hond. Mooie omgeving , ideaal om te gaan wandelen, fietsen of rond te touren met auto of moter (wel steil op sommige plaatsen) Om tot rust te komen is Prinzenhof een echte aanraader.

Gereisd met partner in juli 2011

• 9J.M. Gootjes25-06-2011

Uitgerust de drukte weer in.

Prinzenhof in Sankt Andreasberg ( Harz ) was voor ons de uitgelezen plek om even lekker bij te komen! Appartementen zijn schitterend. Ruim opgezet en over details nagedacht. Mensen zijn zeer gastvrij en houden alles netjes schoon en bij. De omgeving is adembenemend mooi! We hebben prachtige wandelingen en fietstochten kunnen maken. Ben benieuwd hoe het hier in de winter is! Komen zeker nog een keer.

Gereisd met partner in mei 2011

• 9Mark van Dongen08-06-2011

Mooi nieuw appartement

Met het hele gezin naar Sankt Andreasberg geweest. We ontdekten daar Ferienwohnanlage Prinzenhof. Een spik splinternieuw appartementencomplex. Heel nieuw en niet zo ‚oudbollig’ Duits. We sliepen met z’n allen in een ruim appartement, volledig ingericht en een mooie keuken. Overdag er lekker op uit getrokken. Schitterende natuur en genoeg bezienswaardigheden (ook in de nabijgelegen dorpjes). In de namiddag konden de kinderen lekker in de tuin spelen en gebruik maken van de speeltuin. Verder is er een gemeenschappelijke ruimte waar je gezellig kunt lezen, maar waar ook spelletjes zijn voor de kinderen. Iedere ochtend na het ontbijt hebben we even lekker gezwommen. Er is ook een sauna aanwezig, maar die hebben we niet gebruikt. Verder is het heel handig dat er een broodjes service is, zodat je iedere ochtend lekkere Duitse broodjes kunt eten. Echt een hele leuke locatie, een aanrader!

• 10Jolanda van Meerveld08-06-2011

Schitterende Appartementen

Een net nieuw geopend complex. De appartementen zijn modern ingericht met een mooie keuken. De natuuur is er schitterend! Verder is er een sauna en een zwembad aanwezig. Er was een wasmachine en droger aanwezig. 's Avonds gezellig met de familie Brömme in de ‚Aufenthaltsraum’ gezeten. Het echtpaar is erg vriendelijk en gastvrij. Wij komen zeker tijdens de wintermaanden nog eens langs!

• 10Jolanda van Meerveld08-06-2011

Schitterend Appartementen

Onlangs zijn we samen gezellig naar Sankt Andreasberg geweest. We verbleven in het ‚Prinzenhof’. Een net nieuw geopend appartementencomplex. De appartementen zijn modern ingericht, met een mooie keuken. Overdag hebben we heerlijk gewandeld door de omgeving. De natuuur is er schitterend! In de winter kun je er terecht voor je skivakantie. Verder is er een sauna en een zwembad aanwezig. Het dorp zelf heeft een aantal restaurants, maar met de auto ben je ook zo in de omliggende dorpjes. Tijdens ons verblijf hadden we 1 dag regen. Gelukkig was er een wasmachine en droger aanwezig. ‚s Avonds hebben we gezellig met de familie Brömme in de ‚Aufenthaltsraum’ gezeten. Het echtpaar is erg vriendelijk en gastvrij. Zeker weten dat wij tijdens de wintermaanden nog eens langskomen!

Appartement Ferienwohnanlage Prinzenhof info

• Aantal personen2 tot 4