Appartement Appartement in de Harz

9Fenomenaal

Duitsland, Neder-Saksen (Niedersachsen), Sankt Andreasberg ( Harz )

Op vakantie geweest naar Appartement in de Harz?

9Fenomenaal

Appartement info

Meer appartement info

2 reviews over Appartement Appartement in de Harz

• 9Regina24-02-2011

Mooi, met stijl ingericht appartement

Dec. 2010 net voor de kerst naar dit appartement geweest. Er lag genoeg sneeuw om te kunnen snowboarden. Lekker gegeten bij de pizzaria en Fischer. Er is genoeg te zien in de omgeving. De bedden zijn super, heerlijk geslapen. De verse broodjes die elke ochtend bezorgd kunnen worden zijn een goede start voor weer een leuke dag. Prima vermaakt, we komen zeker nog een keer weer. In het voorjaar lijkt het me ook een goed wandelgebied. Dat gaan we dan nog eens uitproberen. Het appartement ziet er zeer smaakvol uit, en is van alle gemakken voorzien

Gereisd met partner in december 2010

• 9Agnes09-01-2011

Super

Voor iedereen die er even tussenuit wil, is deze appartement een aanrader! Een geheel vernieuwde interieur van alle gemakken voorzien. Appartement ligt in een mooie omgeving middenin het bosgebied. Groot balkon die uitzicht bied naar het bos. De harz is prachtig er is zoveel leuks te zien. Tip ga met de stoomtrein naar de Brocken. Wat zeker ook de mooie waard is het stadje Goslar.In het appartement ligt alle info voor leuke uitstapjes in de buurt. Lekker eten doe je zeker bij Fischer in Sankt Andreasberg. Wil je een heerlijke curry worst ga naar Braunlage, daar is een houten kiosk op straat. Wij komen zeker nog een keer terug in dit appartement! Wij komen zeker een xtje terug

Gereisd met partner in januari 2010

Appartement Appartement in de Harz info