Reviews over Salzhemmendorf

Mooi gelegen midden in de natuur.

clemens_1,
    19-8-2014

Camping sinds 1 juli 2014 in privehanden. Er schijnt al veel te zijn gedaan om de camping op een hoger niveau te tillen. Camping was jarenlang in handen van de bank. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Vaste campers eveneens zeer vriendelijk.. Alhoewel in Campingcheque boek aangegeven, worden geen Campingcheques meer aangenomen. Men laat echter niet meer betalen als de prijs voor Campingcheque zou zijn. Omgeving erg geschikt vvor prachtige wandeltochten. Toiletgebouwen met sleutel te betreden. Toiletten en douches zeer schoon. Ruime plaatsen. Ben overtuigd: volgend seizoen is alles nog veel mooier!

Gereisd met partner in augustus 2014
Salzhemmendorf scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews