We hebben een aantal aanbieders voor Salzbergen voor je op een rij gezet:

Reviews over Salzbergen

Prachtig Motel

Jessica1974,
    25-10-2015

Dit Motel gebruikt voor een weekendje Duitsland en 1 nacht geslapen. We waren veel vroeger dan de 14:00 uur dat je kunt inchecken maar we konden zo naar onze kamer. Die was erg schoon en het zag er supernetjes uit. Uitzicht niet bijzonder maar dat is niet zo belangrijk. Sommige mensen zouden het gehorig kunnen ervaren ivm dichtvallende deur beneden maar wijzelf vonden het niet storend. Prima voor een tussenstop onderweg op vakantie of gewoon voor een weekendje weg.

Wat ons wel opviel maar mocht er getankt moeten worden bij het tankstation.... bij ons waren de prijzen 's avonds 12 ct duurder dan overdag... geen idee of dat normaal is voor Duitse begrippen maar handig om in de gaten te houden.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015
Salzbergen scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews