Hotel Akzent Hotel Cordes Am Rosengarten

Kleine hotelsWeer vandaag5°1°
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Akzent Hotel Cordes Am Rosengarten voor je op een rij gezet:

Laatste review

Goed overnachtingshotel

Hans,
18-2-2013

Via "links und rechts der Autobahn" dit hotel gevonden. Kamer ruim met een prima schone badkamer. Bed was minder, niet goed voor de rug. Te hard. Diner en ontbijt waren prima, niks mis mee. Met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Parkeren mogelijk

1 review over Hotel Akzent Hotel Cordes Am Rosengarten in het Nederlands

Goed overnachtingshotel

Hans
18-2-2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Akzent Hotel Cordes Am Rosengarten in Rosengarten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Akzent Hotel Cordes Am Rosengarten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.