We hebben een aantal aanbieders voor Rosengarten voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Rosengarten voor je op een rij gezet:

Reviews over Rosengarten

Voor een paar dagen is het te doen

Wilma ter Buurkes,
    9-12-2017

Het hotel is ok. Wel erg gedateerd. Meubels op de kamer zijn van de jaren 50. Eten is simpel maar goed. Minpunt is de bar. Deze is in de avond open, alleen zonder personeel. Je moest vaak meer dan een half uur wachten voor je wat kon bestellen. Als men te weinig personeel heeft, doe de bar dan niet open! De verwarming in de eetzaal en bar gaat door middel van een butagaskachel. Niet helemaal meer van deze tijd. De eigenaar is niet de vrolijkste man

Gereisd met vrienden in december 2017

grandioos nette kamers en goed eten

jan,
    31-7-2017

zwembad klein maar met sauna en stoombaden wel goed enkele kamers waren wat minder en voor de 2e etage geen lift

Gereisd met vrienden in april 2017

Rustig gelegen en betaalbaar hotel nabij Hamburg

Jasper,
    26-9-2015

Het hotel ligt even buiten het stadsdeel Hamburg-Harburg, in een klein dorpje midden in de natuur. Een mooie locatie tot rust te komen. Bereikbaarheid goed, vlakbij diverse uitvalswegen. Station Harburg Hbf ligt op 15 minuten rijden, waar je de auto voor 2 euro parkeert en vervolgens de S-bahn (S3) pakt naar Hamburg centrum. Bushalte tegen over het hotel. Het hotel zelf is goed, 3 sterren, weliswaar nogal gedateerd, qua uitstraling en inrichting, maar wel netjes en schoon. Pluspunt is het zwembad met sauna dat gratis toegankelijk is voor gasten. Ook het restaurant is goed. Prima en betaalbare maaltijden. Wij hadden een buffet waar niets op aan te merken was.

Gereisd met partner in september 2015

fantastisch

els keus-pex,
    4-9-2015

Het is een heel goed hotel met allerlei voorzieningen en erg lekker eten.

Gereisd met partner in juli 2015

Prima hotel voor een bezoek aan Hamburg

Theo,
    20-6-2014

Het hotel Greenline Holst in Sieversen is gelegen op ongeveer 30 autominuten van Hamburg. Het is een gedateerd hotel met verschillende voorzieningen, zoals vergaderruimten en een klein overdekt zwembad. Het eten is goed en de kamers zijn netjes en schoon. De prijzen zijn in vergelijking met hotels in Hamburg zeer gunstig. In Sieversen is verder niks te beleven. Er is wel een openbaar buiten zwembad in de nabijheid van het hotel. Wij hebben het hotel gebruikt op weg naar het cruiseschip in Hamburg.

Gereisd met partner in juni 2014
Rosengarten scoort een 8 uit 10, op basis van 4 reviews