Hotel Ringhotel Der Waldkater

Hotel Ringhotel Der Waldkater

Kleine hotelsWeer vandaag23°13°

We hebben een aantal aanbieders voor Ringhotel Der Waldkater voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ringhotel Der Waldkater in het Nederlands

2008

rust ruimte knus

M Mulder
19-11-2008

fijn hotel met prima kamers, uitstekend ontbijt schitterend gelegen tegen heuvel aan rand van bos, bij vestingstadje Rinteln vol weser renaisance architectuur het hotel brouwt zn eigen bier, heerlijk terras met zicht over het dal, je loopt zo het bos in.

Gereisd Familie in april 2007

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenOverdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportVissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • BalsportenSquash, Volleybal
  • Sport & SpelBiljart, Bowling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ringhotel Der Waldkater in Rinteln, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ringhotel Der Waldkater zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.