Camping Doktorsee

14 reviews over Camping Doktorsee in het Nederlands

Veelbelovend maar...

Marlieke
28-7-2013

De folder van hun camping belooft gouden bergen maar dat valt behoorlijk tegen, vind ik. Nu waren wij misschien ook wel iets te vroeg, maar het was er erg stil. Het barst van de vaste plaatsen daar waardoor er door-de-weeks weinig te beleven is. Ook het meer is erg vies. En bij warm weer ook bijzonder druk. Mensen uit de omgeving komen dan naar het meer. Even rondlopen over de camping is ook niet echt geweldig. Ten eerste een flinke afstand en ten tweede zie je vooral een dooie boel. Veel vaste plaatsen zijn ook nog eens erg slecht onderhouden door de eigenaren van die plaatsen. Het restaurant en de winkel viel ons ook een beetje tegen. Kortom: wij komen hier niet meer terug. Deze camping kan ik wel aanraden voor trekkers en/of mensen die er een paar daagjes met een camper willen staan. In de omgeving is per fiets veel te bezichtigen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 06 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dit nooit meer

Familie Pel/Blijleven
25-5-2013

Wij hebben hier met 2 campers overnacht en waren blij dat wij na een nacht weer weg mochten,mooie camping ,maar geen controlle op regeltjes. Achter ons stond een stel duitse jongeren,die begonen met schelden ich hasse niederlander,en jude,zij plasten snachts tegen onze spullen ,gooiden met bierflessen,en hebben snachts onze banden leeg laten lopen,wijn hebben geen commentaar geleverd omdat wij dachten dat stopt straks,maar nee dus we hebben de hele nacht wakker gelegen,omdat de heren met de barbecue aan het spelen waren,en zo dronken dat zij niet mer aanspreekbaar waren,van de leiding was snachts niemand te bekennen,jammer

Gereisd Met vrienden in mei 2013

kom er al jaren!

jeroen
25-3-2013

Leuke camping! sanitair is gedateert maar schoon! en ze zijn aan het opknappen! er word vaak gezeurt dat ze niet schoon zijn. Als het regent en je gaat je douschen na een half uur nadat er is gepoetst is het overal niet zuiver! en je bent er toch maar 15 minuten op een hele dag! de terassen zijn gezellig ruime plekken ( pappelhalb en nordstrand) andere plaatsen ben ik niet echt bekend. vriendelijk personeel. en mooie caravans te huur

Gereisd Met partner in april 2012

camping is verbeterd

Bakker H
24-12-2012

in reactie op enkel negatieve reacties het volgende , inmiddels zijn er een fiks aantal zaken aangepakt zoals sanitair gebouwen gerenoveerd, zwemzone afgebakend aan strand ,een super waterglijbaan die eindigt in het meer. verder is de animatie verbeterd met meer voor de kleintjes en bijv. kanotochten voor de oudere jeugd

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Wat de familie Boltjes ziet , zien anderen niet

een teleurgestelde camper
21-8-2010

Het is een prachtig gelegen camping, dat is waar. Maar......overal zwemmen kan niet, veel rotzooi en begroeiing waardoor het vrijwel onmogelijk is om overal (dus niet alleen in de Badelagune) te kunnen zwemmen. Voor kinderen is er totaal niets te doen, ja...een oudbollig animatieprogramma. Veel foto's op de site zijn gedateerd, staan in de prospectus, maar de huidige situatie is anders, verslechterd...dus onwaar. Voorbeeld: mijn dochter staat op een foto op het strand als kelin meisje in luier, inmiddels is ze 14 jaar, de foto ( toen het nog wel prima was, 2000) staat nog steeds opalle sites en in de prospectus !!!! Wij hebben altijd prima gecampeerd op Doktorsee maar wat de familie Boltjes beweerd is onzin, de laatste paar jaren gaat het achteruit en is het niet meer goed. Jammer.....een camping die zijn tijd gehad heeft, restaurants zijn te vaak gesloten, vuil wordt te laat geruimd, zwemwater is niet goed, niet voor niets dat steeds minder plaatsen bezet zijn op de eens .......

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2010

meer voor- dan nadelen

henk en lisa
26-5-2010

hadden een mooie maar wel kleine plaats op de westoever 104.je kunt er niet staan met een flinke caravan en zeker niet met een slaaaptent erbij. het uitzicht is echter grandioos en dat maakt veel goed, omdat je met de rug naar de weg staat ook geen inkijk. Het sanitairgebouw nr 7. is echt mooi, licht en verwarmd en is 50 stappen lopen vanaf die plek en is erg schoon, heerlijke douches en mooie frisse wc's. Wel maar 3 afwasplaatsen en al helemaal geen waspunten voor kleding e.d. maar wel weer één wasmachine die op gewoon geld draait en met je eigen waspoeder wast De andere 9 sanitairgebouwen zijn verouderd maar wel netjes Wel jammer dat er op westoever zo weinig watertappunten zijn en behoorlijk verouderd ook we waren in een rustige tijd maar het in het pinksterweekend liep alles vol, nou..een gekkenhuis dan staat alles kriskras door elkaar en struikel je over de electricteitskabels die voor 8 plaatsen in één kast zitten. we gaan nog eens terug dat wel weer, voor de omgeving vooral.

Gereisd Met partner in mei 2010

Heerlijk ver weg maar toch dichtbij

B Boltjes
15-8-2009

Je zit in het laaggebergte van Duitsland. ongeveer 3 uur rijden vanuit groningen. Heerlijk rustige camping, toch erg groot en veel ruimte. Grote campingplaatsen met alle voorzieningen die nodig zijn Zeer groot meer met groot strand en veel speeltoestellen. Voor de kinderen genoeg te doen.

Omgeving ook erg mooi! Veel bezienswaardigheden, zoals de Klippenturm, stad Hameln, maar ook dierenetuin en zwembaden.

Voorouderen ook zeer geschikt vanwege de fietsmogelijkheden

Gereisd Met partner in juli 2009
2008

zeer slecht waar komen 4 sterren vandaan

l van `t Hul
15-8-2008

prospectus ziet er mooi uit met lunapark bafdestrand voor kinderen.echter wanneer je er aan komt is voor kindereren is er totaal niets te doen ben zeer terleurgesteld wat betrefd mijn is ver teld op de beurs een zwemparadijs in elk geval niet alleeen een mooi zwembad in de stad maar dat heb ik in holland.water kwaliteit van het water zoals blijkt dat dit elk jaar zo is wordt niet verteld op de beurs sanitair laat ook de wensen over schoon op de bodem maar de ventilatieroosters zijn jaren niet schoon gemaakt. als ik de andere reacties lees zijn die mensen misschien op een ander doktorsee geweest ?????? hopelijk komen ze volgend jaar op de beurs met een ander prospectus uit die wel de waaarheid verteld want dit is verlakkerij zal deze camping minnimaal met 4 willen beoordelen en kom er zeker niet meer terug

Een keer was genoeg

Herman Wesselink
6-8-2008

'De camping van de gemiste kanzen. Als je op de eerste kampeer plaats staat dan zijn de sanitairgebouwen 400 meter lopen en niet schoon. De waterpunten 150 meter, afvalpunt 1 km. Het 1e restaurant bij de ingang, als het druk is is het een puinhoop 2 uur 15 min. wachten op je eten. Regelmatig menu's uitverkocht. Kwaliteit is goed, als je de tijd hebt. Het tweede restaurant doktorweide was wel een goed restaurant, maar voor ons 25 min lopen. Annimatie voor kinderen vanaf 14 jr. is er niet, de disco is nooit open. Doktorsee in flammen was een mooi weekeind goede bands en een prachtig vuurwerk. De omgeving is erg mooi, Hamelen e.d. Al met al, Als men de annimatie op orde brengt 14+, een paar strandjes er bij maakt, wat meer waterpunten, sanitair schoon, dan was het een 5 sterren camping. nu is 3 sterren wel het maximum.

Gereisd Familie in juli 2008

Goede camping in mooie omgeving!

Jacqueline
3-8-2008

Wij zijn net terug van een geweldige vakantie aan de Doktorsee! We hadden een mooie ruime plek aan de westoever met uitzicht op het meer. Sanitair is heel schoon en douchen zónder muntjes!! Geweldig eten in gaststatte Doktorweide! Volgend jaar weer!!!!!

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Doktorsee in Rinteln, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Doktorsee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.