Hotel Brückentor

3 reviews over Hotel Brückentor in het Nederlands

Centraal gelegen

Jan
27-10-2016

Centrale ligging. Gratis parkeergelegenheid. Goed ontbijt. Geen koffie en theevoorziening op de kamer wat wel op de site stond. Beetje gedateerd hotel. Slecht wifi op de 6e verdieping.

fantastische gastvrijheid

Janny Slim
14-9-2016

Goede ligging; centraal in uitgaans gebied en fietsroutes.

Eigenaar en personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

De prijs / kwaliteits verhoudering is goed te noemen,

zeker als je de uitgebreide ontbijttafel in ogenschouw neemt.

De inrichting is iets verouderd, maar wel netjes.

Voor ons was de aanwezigheid van een goed aangepaste mindervalidenkamer de grootste reden om dit Hotel te boeken.

Prima rolstoeltoegankelijk

Hans ter Veen
8-10-2012

Gezellig hotel in het hart van de stad, zonder daar last van te ondervinden.

Royale kamers, ook voor rolstoelers en een prima aangepaste badkamer. Uitstekende ontbijttafel, maar geen intern restaurant. Hiervoor kun je bij de buren prima terecht, of overal in de Altstadt.

We hebben een aantal aanbieders voor Brückentor voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Brückentor in Rinteln, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Brückentor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Brückentor scoort een 7.55 uit 10 op basis van 3 reviews.