Camping Ferien- und Erholungspark Alfsee *****

Camping Ferien- und Erholungspark Alfsee
Camping Ferien- und Erholungspark Alfsee
8,5

Weer vandaag2°-5°

We hebben een aantal aanbieders voor Ferien- und Erholungspark Alfsee voor je op een rij gezet:

25 reviews over Camping Ferien- und Erholungspark Alfsee in het Nederlands

Super camping!

Mirjam Datema, 28-8-2017

Super camping; goed restaurant, zeer schoon sanitair, goed winkeltje en de waterskibaan is top!! We hebben er dit jaar al voor de 5e keer onze zomervakantie doorgebracht.

Mooie plek met echte zakelijke Duitse bediening

Erwin Pen, 28-8-2017

Mooie plek voor tussenstop camper. Niet duur. Personeel echt Duits.... Alles zeer zakelijk en humorloos. Geen plek om lang te blijven.

Mooie luxe camping miste het echte camping gevoel. Geen camping sfeer. Bovendien vind ik het belachelijk dat je tussen 13.00 en 15.00 niet op of af de camping kan. De slagboom doet het dan gewoon niet. Ben je op vakantie moet je nog op de klok leven. Mij zien ze niet meer terug. Oh ja Nederlands gesproken mooi niet. Krijgt een stapel folders in het Duits en zoek het maar lekker zelf uit.

wij stonden precies bij de ingang en hebben hierdoor weinig rust gehad.voor 7 uur in de ochtend kwam de vuilniswagen al.tussen 13.00 en 15.00 was er een zogenaamde middagrust. In deze periode werkte ook de slagbomen niet. Je kon dus het terrein niet op of af. Ook speelden alle kinderen rond alle caravans en op alle plekjes. even rustig zitten bij je eigen caravan was er dus bijna niet bij. Verder was het sanitair wel goed schoon en kon je er lekker en gevarieerd eten.De staplekken waren wel goed groot.

Onze collega's hebben gelogeerd in het hotel. Hun bevindingen zijn zeer goed geweest. Het ontbijt was goed. En ook de betaling achteraf op factuur is volgens afspraak nagekomen.

zeer comfortabel

Nettie, 6-9-2016

In voor en naseizoen goed betaalbaar met ACSI kaart

Geen eerste keus

Herremae, 2-7-2016

Prima sanitair, nette velden, weing info over activiteiten in de omgeving.

Er is verder niet veel te doen in de direkte omgeving, wij zijn daar dus weer snel vetrokken.

Zeker geen slechte camping, alleen niets voor ons.

Geweldig als je van lawaai houdt!

ester, 25-7-2015

Een zeer lawaaierige camping. Tot midden in de nacht lawaai door jongeren. Hier werd wat van gezegd, maar hielp niet. Als je van een zeer drukke en grootschalige camping houdt, dan is dit inderdaad zeker 5 sterren waard!. Sanitair was goed.

Voor ons een zeer slechte afsluiting van een mooie en rustige vakantie in Denemarken. Ik vind de 5 sterren beoordeling vreemd, dan wordt er puur gekeken naar wat de camping biedt qua voorzieningen en dergelijke, maar niet naar de rust van de vakantie ganger die jonge kinderen heeft die niet tot midden in de nacht opgehouden worden. Dus voor ons geen enkele ster waard!

Eerste een laatste keer.

Math Hundscheid, 2-7-2015

Een nacht doorgebracht op deze camping. De hele nacht geschreeuw, gelal en keiharde muziek van jongeren. Nachtwacht deed hier niets aan. Medewerkster receptie kon alleen maar sorry zeggen.

Deze camping is bij lange na geen 5 sterren waard.

Fantastische camping

Spoormaker, 19-6-2015

Wij zijn nu voor de tweede keer op deze camping. Iedere keer op doortocht, maar weer valt de rust en de netheid op. Superschoon sanitair en snel en gratis internet. Wij kiezen voor het grote veld. Volop ruimte, je komt aanrijden en zet de caravan in een paar minuten recht op het veld. Er is ook een erg goed restaurant. Van de overige voorzieningen, vooral op watersport hebben we geen gebruik gemaakt. Duidelijke aanduiding, ook waar de dichtstbijzijnde brandstofpomp is. Je moet er maar aan denken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ferien- und Erholungspark Alfsee in Rieste, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ferien- und Erholungspark Alfsee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Ferien- und Erholungspark Alfsee scoort een 8.49 uit 10 op basis van 273 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: