Camping Ferien- und Erholungspark Alfsee

Camping Ferien- und Erholungspark Alfsee
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Ferien- und Erholungspark Alfsee voor je op een rij gezet:

30 reviews over Camping Ferien- und Erholungspark Alfsee in het Nederlands

De plekken zijn erg smal

18-9-2018

De plekken zijn erg smal. De diepte is prima. Staat wel heel erg naast je buurman.

Weinig prive.

Niet aan te raden, zeker niet met kleine kinderen

2 volw + 1 kind
    18-8-2018

Zeer grote camping bestaande uit o.a. oud gedeelte en nieuwe gedeelte. Rommelige receptie qua indruk. Uitgebreide informatie meegekregen. Plek werd direkt toegewezen. Muntjes voor de afwasmachine niet gekregen. Bijna alles rondom de camping moet betaalt worden. Toilet bij het meer zeer vies, stinkt enorm.

Camping heeft een mooie website wat min of meer bepalend is qua indruk om er wel of niet heen te gaan. De website heeft ons over gehaalt om er heen te gaan. Wat ons zeer tegen viel was de Hygiene op de camping. Veel honden. Het sanitair gebouw op het 'oude gedeelte' waar de trekkers plaatsen zich bevinden, zeer vies, stinkt. Wij hebben in de drie dagen geen schoonmaakploeg gezien ondanks we met de neus op het sanitair gebouw stonden. Bij vertrek hebben we ons hierover uitgelaten, kregen niet de indruk dat hier serieus mee werd omgegaan. Twee vaste schoonmakers in het hoogseizoen, onverantwoord.

17-8-2018

Accommodatie prima, maar bediening onvriendelijk

J.J.W. Biemans
      15-8-2018

Prima hotel. De aangepaste kamer voor mindervaliden was groot en proper. Jammer, dat in de badkamer een scheerspiegel en een echt douchezitje ontbraken, terwijl de daarvoor noodzakekelijk beugels we aan weeïg waren. Verder was het eten ook prima. De medewerkers van de receptie waren zeer behulpzaam. Dat gold helaas niet voor de meeste medewerkers/sters van het restaurant. Op een enkele uitzondering na waren ze stug en onvriendelijk. Erg jammer en dat ben ik ook niet gewend in Duitsland, waar ik al meer dan 20 jaar 's zomers een week doorbreng (van noord tot zuid en west tot oost)

Tegenvaller, niet voor herhaling vatbaar.

Bakker
      8-5-2018

Camping is netjes en heeft ruime staanplaatsen voor de caravan.

Let op: op de camping zijn een paar kleine speeltuinen, geschikt voor

jonge kinderen en alle overige activiteiten (binnenspeelhal, doolhof etc.)

zijn allemaal buiten de camping en je kunt hier alleen gebruik van maken tegen

betaling. Echt een tegenvaller dus. Op de campingsite lijkt het of dit

allemaal op de camping wordt aangeboden. Wij vonden dit niet een 5 sterren camping waardig. Ook geen zwembad op de camping aanwezig.

En het meer nodigde ook niet uit om in te zwemmen.

Echt heel weinig vermaak voor de kinderen op de camping zelf.

Wij waren hier in de mei vakantie, er waren alleen een handje vol met

Duitse kampeerders. Ook rondom het meer was weinig te beleven.

Meeste horeca was gesloten.

Super camping!

Mirjam Datema
      28-8-2017

Super camping; goed restaurant, zeer schoon sanitair, goed winkeltje en de waterskibaan is top!! We hebben er dit jaar al voor de 5e keer onze zomervakantie doorgebracht.

Mooie plek met echte zakelijke Duitse bediening

Erwin Pen
            28-8-2017

Mooie plek voor tussenstop camper. Niet duur. Personeel echt Duits.... Alles zeer zakelijk en humorloos. Geen plek om lang te blijven.

Mooie luxe camping miste het echte camping gevoel. Geen camping sfeer. Bovendien vind ik het belachelijk dat je tussen 13.00 en 15.00 niet op of af de camping kan. De slagboom doet het dan gewoon niet. Ben je op vakantie moet je nog op de klok leven. Mij zien ze niet meer terug. Oh ja Nederlands gesproken mooi niet. Krijgt een stapel folders in het Duits en zoek het maar lekker zelf uit.

wij stonden precies bij de ingang en hebben hierdoor weinig rust gehad.voor 7 uur in de ochtend kwam de vuilniswagen al.tussen 13.00 en 15.00 was er een zogenaamde middagrust. In deze periode werkte ook de slagbomen niet. Je kon dus het terrein niet op of af. Ook speelden alle kinderen rond alle caravans en op alle plekjes. even rustig zitten bij je eigen caravan was er dus bijna niet bij. Verder was het sanitair wel goed schoon en kon je er lekker en gevarieerd eten.De staplekken waren wel goed groot.

Onze collega's hebben gelogeerd in het hotel. Hun bevindingen zijn zeer goed geweest. Het ontbijt was goed. En ook de betaling achteraf op factuur is volgens afspraak nagekomen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ferien- und Erholungspark Alfsee in Rieste, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ferien- und Erholungspark Alfsee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.