Camping Ferien- und Erholungspark Alfsee

Camping Ferien- und Erholungspark Alfsee
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Ferien- und Erholungspark Alfsee voor je op een rij gezet:

26 reviews over Camping Ferien- und Erholungspark Alfsee in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Tegenvaller, niet voor herhaling vatbaar.

Bakker
8-5-2018

Camping is netjes en heeft ruime staanplaatsen voor de caravan.

Let op: op de camping zijn een paar kleine speeltuinen, geschikt voor

jonge kinderen en alle overige activiteiten (binnenspeelhal, doolhof etc.)

zijn allemaal buiten de camping en je kunt hier alleen gebruik van maken tegen

betaling. Echt een tegenvaller dus. Op de campingsite lijkt het of dit

allemaal op de camping wordt aangeboden. Wij vonden dit niet een 5 sterren camping waardig. Ook geen zwembad op de camping aanwezig.

En het meer nodigde ook niet uit om in te zwemmen.

Echt heel weinig vermaak voor de kinderen op de camping zelf.

Wij waren hier in de mei vakantie, er waren alleen een handje vol met

Duitse kampeerders. Ook rondom het meer was weinig te beleven.

Meeste horeca was gesloten.

Super camping!

Mirjam Datema
28-8-2017

Super camping; goed restaurant, zeer schoon sanitair, goed winkeltje en de waterskibaan is top!! We hebben er dit jaar al voor de 5e keer onze zomervakantie doorgebracht.

Mooie plek met echte zakelijke Duitse bediening

Erwin Pen
        28-8-2017

Mooie plek voor tussenstop camper. Niet duur. Personeel echt Duits.... Alles zeer zakelijk en humorloos. Geen plek om lang te blijven.

Mooie luxe camping miste het echte camping gevoel. Geen camping sfeer. Bovendien vind ik het belachelijk dat je tussen 13.00 en 15.00 niet op of af de camping kan. De slagboom doet het dan gewoon niet. Ben je op vakantie moet je nog op de klok leven. Mij zien ze niet meer terug. Oh ja Nederlands gesproken mooi niet. Krijgt een stapel folders in het Duits en zoek het maar lekker zelf uit.

wij stonden precies bij de ingang en hebben hierdoor weinig rust gehad.voor 7 uur in de ochtend kwam de vuilniswagen al.tussen 13.00 en 15.00 was er een zogenaamde middagrust. In deze periode werkte ook de slagbomen niet. Je kon dus het terrein niet op of af. Ook speelden alle kinderen rond alle caravans en op alle plekjes. even rustig zitten bij je eigen caravan was er dus bijna niet bij. Verder was het sanitair wel goed schoon en kon je er lekker en gevarieerd eten.De staplekken waren wel goed groot.

Onze collega's hebben gelogeerd in het hotel. Hun bevindingen zijn zeer goed geweest. Het ontbijt was goed. En ook de betaling achteraf op factuur is volgens afspraak nagekomen.

zeer comfortabel

Nettie
                            6-9-2016

In voor en naseizoen goed betaalbaar met ACSI kaart

Geen eerste keus

Herremae
                            2-7-2016

Prima sanitair, nette velden, weing info over activiteiten in de omgeving.

Er is verder niet veel te doen in de direkte omgeving, wij zijn daar dus weer snel vetrokken.

Zeker geen slechte camping, alleen niets voor ons.

Geweldig als je van lawaai houdt!

ester
                            25-7-2015

Een zeer lawaaierige camping. Tot midden in de nacht lawaai door jongeren. Hier werd wat van gezegd, maar hielp niet. Als je van een zeer drukke en grootschalige camping houdt, dan is dit inderdaad zeker 5 sterren waard!. Sanitair was goed.

Voor ons een zeer slechte afsluiting van een mooie en rustige vakantie in Denemarken. Ik vind de 5 sterren beoordeling vreemd, dan wordt er puur gekeken naar wat de camping biedt qua voorzieningen en dergelijke, maar niet naar de rust van de vakantie ganger die jonge kinderen heeft die niet tot midden in de nacht opgehouden worden. Dus voor ons geen enkele ster waard!

Eerste een laatste keer.

Math Hundscheid
                            2-7-2015

Een nacht doorgebracht op deze camping. De hele nacht geschreeuw, gelal en keiharde muziek van jongeren. Nachtwacht deed hier niets aan. Medewerkster receptie kon alleen maar sorry zeggen.

Deze camping is bij lange na geen 5 sterren waard.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ferien- und Erholungspark Alfsee in Rieste, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ferien- und Erholungspark Alfsee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Ferien- und Erholungspark Alfsee scoort een 8.5 uit 10 op basis van 293 reviews.