We hebben een aantal aanbieders voor Rieste voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Rieste voor je op een rij gezet:

Reviews over Rieste

De plekken zijn erg smal

18-9-2018

De plekken zijn erg smal. De diepte is prima. Staat wel heel erg naast je buurman.

Weinig prive.

Gereisd anders in september 2018

17-8-2018
    Gereisd anders in augustus 2018

Accommodatie prima, maar bediening onvriendelijk

J.J.W. Biemans,
    15-8-2018

Prima hotel. De aangepaste kamer voor mindervaliden was groot en proper. Jammer, dat in de badkamer een scheerspiegel en een echt douchezitje ontbraken, terwijl de daarvoor noodzakekelijk beugels we aan weeïg waren. Verder was het eten ook prima. De medewerkers van de receptie waren zeer behulpzaam. Dat gold helaas niet voor de meeste medewerkers/sters van het restaurant. Op een enkele uitzondering na waren ze stug en onvriendelijk. Erg jammer en dat ben ik ook niet gewend in Duitsland, waar ik al meer dan 20 jaar 's zomers een week doorbreng (van noord tot zuid en west tot oost)

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Super camping!

Mirjam Datema,
    28-8-2017

Super camping; goed restaurant, zeer schoon sanitair, goed winkeltje en de waterskibaan is top!! We hebben er dit jaar al voor de 5e keer onze zomervakantie doorgebracht.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Onze collega's hebben gelogeerd in het hotel

5-1-2017

Onze collega's hebben gelogeerd in het hotel. Hun bevindingen zijn zeer goed geweest. Het ontbijt was goed. En ook de betaling achteraf op factuur is volgens afspraak nagekomen.

Gereisd anders in januari 2017
Rieste scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews