Appartement Siriushoeve

15 reviews over Appartement Siriushoeve in het Nederlands

Een ontspannen vakantie gehad

Jettie,
9-7-2018

Wij zijn samen met onze 4 honden op de Siriushoeve geweest en hebben genoten van de rust. Alles is zeer goed onderhouden en ons huisje was schoon. Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen door de eigenaren. Ook voor vragen stonden zij graag tijdens ons verblijf tot onze beschikking. Door het warme weer hebben wij geen wandelingen gemaakt met onze honden. Voor hun was er voldoende vertier dat het ook eigenlijk niet nodig was. Een grote speelweide waar ze met elkaar, maar ook met andere honden hebben gespeeld. Wij zijn deze vakantie echt tot rust gekomen en zullen hier zeker weer heen.

Gereisd met partner in juni 2018

Een echte hondenvakantie

Linda,
15-11-2017

Eindelijk na 2 jaar konden we een keer terecht op de Siriushoeve. Maar het lange wachten is zeker de moeite waard geweest. Wat een paradijsje voor onze honden! Wij zaten in de grote woning en alles was aanwezig. Ook heel schoon. Jammer dat je al zo vroeg moet boeken, daar wij pas laat weten wanneer wij vakantie hebben. Maar wij proberen zeker weer te komen.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Echt genieten hier met de honden

Joeri,
11-10-2017

Vreselijk vonden we het, zo snel dat de tijd ging! Vriendelijke eigenaren, genoten van de rust en de stilte.

Gereisd met partner in september 2017

Top voor onze Galgos

Andy,
17-9-2017

Hier een topvakantie gehad met onze twee galgos Shiva en Sienna. Gastvrije en vriendelijke eigenaren die indien nodig, gelijk voor je klaar staan. De speelweide was echt top voor onze galgos. Een echte aanrader!!! Zeker voor de hondenrassen die anders nooit los kunnen. Alles is zeer goed omheind.

Gereisd met partner in augustus 2017

Genoten van de rust en de ruimte.

Yvon,
7-8-2017

Geweldig voor mens en hond. Alles is goed omheind, en veel ruimte om te spelen. Ook de wandelingen vanaf de Siriushoeve waren mooi om te doen. Helaas waren wij er in het broedseizoen en mochten de honden niet overal loslopen. Maar gelukkig konden ze op de speelweide al hun energie kwijt, dat maakte alles weer goed. Wij baasjes gingen uitgerust naar huis en onze honden? Die waren moe en voldaan.

Gereisd met partner in juni 2017

Voor de honden fantastisch....

Marc & Tine,
27-7-2017

Wij vonden de hele accomodatie fantastisch ingericht voor de honden, onze galgos en witte herders hadden een fantastische tijd. Echter voor de mensen vonden wij de verblijven nogal krap en donker, wat betreft uitstappen, vanaf de hoeve zeer beperkt, verder mooi, maar steeds wagen nodig.

Als er iets kapot gaat, leer je klaas pas echt kennen, wat een drama !!!

Niet bepaald de meest klantvriendelijke persoon ....

Ik raad jullie ten sterkste aan ieder detail te controleren bij aankomst en ieder mankement onmiddelijk te melden, als ze er zijn natuurlijk .....

Nog een opmerking, vast tapijt op de bovenverdieping waar honden zijn toegelaten is niet bepaald hygienisch.

Eindconclusie :

Voor de honden fantastisch, voor ons zal het bij die ene keer blijven.

Gereisd met partner in juli 2017
Klaas van der Hooft, Eigenaar, 28-7-2017

Bedankt voor uw review.

Een goed punt:

Inderdaad zoals in onze huisregels omschreven staat adviseren wij het inventaris te controleren bij aankomst en eventuele gebreken te melden. Zo kunnen wij dit vroegtijdig verhelpen en eventuele misverstanden voorkomen.

Door private omstandigheden heb ik in eerste instantie iets te fel gereageerd. Mijn excuses daarvoor! Wel jammer vind ik dat u er niet bij vermeld hebt dat ik binnen een korte tijd wel een tijdelijke oplossing gemaakt heb voor de parasol, zodat u deze de laatste dagen toch nog op uw terras kon gebruiken. Dit omdat zoals door u aangegeven een parasol toch wel gewenst was.

Wat betreft de vloerbedekking boven, deze is laagpolig met een speciale

lussenstructuur en daardoor ook zeer geschikt voor huisdieren. Ook wordt deze tijdens de schoonmaak nog eens gezogen met een stofzuiger die een extra dieptereiniger heeft. Periodiek wordt deze ook nog eens gereinigd met een tapijtreiniger.

Wij vinden het natuurlijk jammer dat de Siriushoeve niet aan uw wensen voldaan heeft, maar dat het voor de honden in ieder geval fantastisch is geweest.

Op maar een paar minuten afstand van winkels ligt in unieke rustige omgeving Siriushoeve. Volledig ingericht zodat de honden veilig kunnen spelen, snuffelen en ontdekken. Alles is ook echt omheind, zelfs nog met extra veiligheidssluis naar de parkeerplaats. Het grootste huis heeft een mooi groot omheind terras aan de voorzijde en een kleinere aan de achterkant (deze komt weer uit op een kleinere omheinde tuin waar het heerlijk toeven is. Via de voorzijde loop je naar het uitraasveld met zandbak en vijver waar de hondjes als ze willen in kunnen spelen. Het uitraasveld is zo groot als een voetbalveld. Het huis is prima, schoon. Wij zijn er inmiddels 3 x geweest met vijf honden. Het feit dat er geen wifi is, vergeet je totaal want je wil helemaal niet achter de computer. Heerlijk met de honden bezig zijn, dat is de reden waarom je er naar toe gaat. Moet toch nog iets verzinnen wat minder is, als je naar boven loopt, kijk even uit dat je de eerste keer je hoofd niet stoot. je moet daar iets buigen. Verder alleen maar vol lof. Over 1,5 week gaan we voor de vierde maal, zin in en de stabijtjes ook.

Gereisd met vrienden in mei 2017
Klaas en Anouschka, Eigenaar, 28-7-2017
Dank je wel voor je mooie review. Het aftellen kan beginnen.Wij vinden het leuk jullie als gasten te hebben en kijken er ook naar uit jullie weer te zien Tot over 1,5 week!

Een echte aanrader!

Mirjam en Alex,
8-3-2017

Wij zijn inmiddels voor de 4e keerl naar de Siriushoeve geweest, en is zeker niet de laatste keer. De woningen zijn netjes en schoon. Voor de honden veel ruimte om hun energie kwijt te kunnen, maar ook in de omgeving kun je mooie wandelingen maken.

Gereisd met partner in januari 2017

Compleet veilig omheind terrein wat heel fijn is met jachthonden die ieder gaatje zoeken om uit te breken. Huisje( Sirius2) is ruim voor 2 personen en 3 honden. Comfortabel ingericht, goed verwarmd. Huisjes zijn wel wat gehorig maar daar waren we snel aangewend omdat er zoveel tegenover stond aan ruimte. Leuk voor de honden om uitgebreid te kunnen rennen op de grote speelweide.

Alle winkels zijn op enkele minuten per auto bereikbaar. De hoeve is heerlijk rustig gelegen.

Gereisd met partner in januari 2016

Erg leuk! paradijsje voor honden

Hondenwandelclub
7-1-2017

Wij waren hier in mei 2015 met een groep en hadden dus alle huisjes gehuurd. Vriendelijke behulpzame eigenaars en een waar paradijs voor de honden. Alles goed omheind. Wij hebben heerlijk genoten en gaan in 2016 nog eens terug

Gereisd met vrienden in mei 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Siriushoeve in Rhauderfehn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Siriushoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.