Géén boekingskosten

Meer appartement info

23 Reviews over Siriushoeve

• 10Leo en Anke06-05-2022

Relaxed weekend gehad

Vriendelijke eigenaren, schoon huisje en mooie omgeving. Genoten van een weekendje weg met onze hondjes. Voor herhaling vatbaar

• 9Margreet Cloppenburg05-02-2022

Leuk om met je honden heen te gaan

Wij zijn hier met 5 honden geweest. Een gastvrij ontvangst en de eigenaresse staat met vragen gelijk voor je klaar. Alles is goed omheind en middels sluizen van elkaar gescheiden. De Siriushoeve aan te raden voor hen die graag met hun honden op vakantie gaan. Aan alles is gedacht

• 9Natuur
  • 3Johan19-11-2021

Slecht

Heer des huizes was bij eerste ontmoeting met de hond heel onvriendelijk. Stapte rechtstreeks met 2 vuilzakken op de hond af en maakte opmerking omdat de hond uiteraard naar hem begon te blaffen. De muren tussen de kamers zijn flinterdun, dus als je pech heb om naast nachtvogeltrek slapen doe geen oog dicht. We zijn dan ook vroeger naar huis vertrokken.

• 7Natuur
  • 10Steffi29-09-2021

Nur zum empfehlen

Gut ausgestattete Ferienwohnung, sauber und sehr ruhige Lage. Der Hundeplatz ist gut umzäunt. Ein Hundeparadies

• 10Natuur
  • 10Jettie09-07-2018

Een ontspannen vakantie gehad

Wij zijn samen met onze 4 honden op de Siriushoeve geweest en hebben genoten van de rust. Alles is zeer goed onderhouden en ons huisje was schoon. Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen door de eigenaren. Ook voor vragen stonden zij graag tijdens ons verblijf tot onze beschikking. Door het warme weer hebben wij geen wandelingen gemaakt met onze honden. Voor hun was er voldoende vertier dat het ook eigenlijk niet nodig was. Een grote speelweide waar ze met elkaar, maar ook met andere honden hebben gespeeld. Wij zijn deze vakantie echt tot rust gekomen en zullen hier zeker weer heen.

• 10Ralf und Neele10-01-2018

Einfach Klasse

Tolles Ferienwohnung, es war alles da was man braucht, nette Vermieter und ein Paradies für alle Hunde......immer wieder gerne

• 10Linda15-11-2017

Een echte hondenvakantie

Eindelijk na 2 jaar konden we een keer terecht op de Siriushoeve. Maar het lange wachten is zeker de moeite waard geweest. Wat een paradijsje voor onze honden! Wij zaten in de grote woning en alles was aanwezig. Ook heel schoon. Jammer dat je al zo vroeg moet boeken, daar wij pas laat weten wanneer wij vakantie hebben. Maar wij proberen zeker weer te komen.

• 10Mareike03-11-2017

Sehr schön dort

Wir haben uns sehr wohl gefült. Schöne ruhige gegend. Nette Gastgeber und gepflegte Ferienwohnung. Auch für unsere Hunde war es spaß ohne ende.

• 10Joeri11-10-2017

Echt genieten hier met de honden

Vreselijk vonden we het, zo snel dat de tijd ging! Vriendelijke eigenaren, genoten van de rust en de stilte.

• 9Andy17-09-2017

Top voor onze Galgos

Hier een topvakantie gehad met onze twee galgos Shiva en Sienna. Gastvrije en vriendelijke eigenaren die indien nodig, gelijk voor je klaar staan. De speelweide was echt top voor onze galgos. Een echte aanrader!!! Zeker voor de hondenrassen die anders nooit los kunnen. Alles is zeer goed omheind.

Appartement Siriushoeve info

• CafeNiet beschikbaar