Reviews over Räbke

Voor herhaling vatbaar.

Cleem en Coby uit Noordwijkerhout.,
    22-6-2018

Prima voor een tussenstop naar het oosten of terug naar Nederland. Bij aankomst ziet de receptie er een beetje gedateerd uit, maar de eigenaresse (Evelyne) maakt direct alles goed. Erg vriendelijk, zeer behulpzaam, spreekt drie talen. Brood bestellen voor de andere dag prima geregeld en niet duur. De campingplaats is voorzien van elektriciteit, het water en afvoer grijs water is dichtbij bij de campingplaatsen. Er zijn twee toiletgebouwen, een oud en een nieuw. Het oude mag wat ons betreft vervangen worden. Het nieuwe, iets verder gelegen, is prima. Schoon en met goed licht. douchen met muntjes. Twee munten er in en dan tijd genoeg. Het oude gebouw heeft onvoldoende privacy, het nieuwe is prima. Ook afwasruimte daar binnen en mogelijkheid om te koken. Daar is ook het chemisch toilet afvoer. (netjes) Het naast gelegen zwembad is zeer goed. De omgeving van Helmstedt zeer mooi en Helmstedt is een gezellig stadje .'s Avonds geen gedoe, 2200 uur alles rustig. We hebben er twee dagen fijn gestaan. Goede uitrustplek na trip Berlijn of zo. Vanaf de snelweg makkelijk bereikbaar.

Gereisd met partner in juni 2018

Prima plek voor een paar dagen

Jack,
    23-6-2015

De camping van Erholungspark Elm is een prima tussenstop richting Berlijn. De camping ligt uitermate gunstig ten opzichte van de snelweg. Ze is begin 2015 overgenomen van de gemeente, de nieuwe eigenaresse (spreekt fantastisch Nederlands) was net een paar weken aan het werk toen wij kwamen. Ongelooflijk enthousiast, vriendelijk en behulpzaam maar haar aanpak was duidelijk gebaseerd op de ambtelijke inzet b.v. de receptie was vaak onbemand (bijvoorbeeld niet na 18.00 uur). We waren wel in het voorseizoen, dus rustig. Mooie ruime plekken, sanitair is prima, kranen staan overal. Het onderhoud van vooral het groen ligt op een erg hoog peil, het sanitair kan een upgrade gebruiken maar dat ligt ook in de planning. Voor het zwembad (gemeente) moet tegenwoordig apart betaald worden. Rondom de camping kan je leuk wandelen, voor de gewone fietser is het behoorlijk heuvelachtig.

Gereisd met partner in mei 2015

Nieuwe Nederlandse eigenaar

Ton ,
    22-6-2015

Op doorreis naar Berlijn (fietsvakantie) een nacht verbleven op deze camping. Deze voormalige gemeentelijke camping wordt thans geëxploiteerd door een Nederlandse vrouw en haar dochter. Sanitair gebouw ziet er van buiten niet veel belovend uit, maar van binnen prima! Op de camping zijn veel seizoenplaatsen. Het naastliggende restaurant is prima (prijs/prestatie) en er is een prachtig zwembad, dat geen onderdeel (meer) is van de camping.

Gereisd alleenreizend in juni 2015

Groot zwembad gratis voor camping gasten

Han,
    13-8-2008

Fijne camping vanwege ligging en zwembad. Goed restaurant

Geen controle op geluidsoverlast in de nacht. veel lawaai, jammer!

Gereisd met partner in augustus 2008

Erg leuke camping

Sonja,
    19-6-2008

Erg leuke camping. vooral als het mooi weer is dan kan je lekker zwemmen in het gemeentebad. daar loop je zo in vanaf de camping.

Gereisd familie in juni 2008
Räbke scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews