Reviews over Polle

Prima hotel

Rinus,
    30-9-2015

Hotel Zur Burg is gelegen aan de rand van het dorp aan de voet van de burchtheuvel en nabij de oever van de rivier de Weser, onze kamer bevond zich aan de achterzijde van het gebouw en was zeer rustig met uitzicht op de rivier, was niet zo heel groot en vrij sober ingericht.

Aan de voorzijde van het hotel loopt een vrij drukke weg en of men daar geluidsoverlast van heeft in de kamers aan de voorzijde kan ik niet beoordelen.

De ontbijtruimte is fraai gesitueerd in een z.g. wintertuin met uitzicht op de rivier, het ontbijt was prima, ook het eenvoudige restaurant serveerde prima maaltijden die naar onze mening vrij goedkoop waren.

Als men voor niet al te veel luxe gaat en een prima onderkomen wil hebben en daarnaast ook nog lekker wil eten voor een niet al te hoge prijs, dan is dit bij uitstek een uitstekende uitvalsbasis om de prachtige omgeving in het Weserbergland te verkennen.

mooie ligging aan weser

lisette,
    1-8-2010

mooi gelegen aan weser, vriendelijk personeel.

De paling in het restaurant is zeker aan te bevelen.

Beperkte verkoop levensmiddelen, maar supermarkt is vlak bij de camping.

Er is genoeg te beleven in de omgeving, de camping ligt aan een ruine die je voor 1 euro kan bekijken, het slot van Doornroosje in Hofgeismar is ook zeker een bezoek waard.

Een nononsense camping.

Frans,
    6-7-2009

Heerlijk direct aan de Weser. Lekker vis eten in het restaurant. Altijd wat te zien, reuring genoeg. Ontspannen sfeer. Kortom wij komen terug

Polle scoort een 7,5 uit 10, op basis van 2 reviews