Hotel Parkhotel Papenburg

8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Parkhotel Papenburg voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Parkhotel Papenburg in het Nederlands

Voor een weekend is de prijs/kwaliteitsverhouding

17-9-2013

Wat de prijs/kwaliteitsverhouding betreft, heel goed en aanbevelenswaardig. grote, vriendelijke en schone kamers. gratis minibar en een goed steakhouse in het hotel. voldoende parkeergelegenheid. Nog geen 5 minuten lopen van de hoofdpromenade van het dorpje. Zeer vriendelijke service en goed functionerende wifi in de kamers. Het ontbijt op één bepaalde dag (op de andere dagen was het oké) is wel onderhevig aan kritiek. Zondag, 9:15, geen broodjes meer, niet opgeruimd, vuile tafellakens vol met kruimels in ontbijtruimte I. In ontbijtruimte II was het oké en je kreeg er de broodjes - nadat er nog meer gasten waren die broodjes 'misten' - aan je tafel. Ik zou nog eens boeken voor een weekendje en ik kan het hotel als uitvalsbasis overal aanbevelen.

Gereisd Anders in september 2013

Korte vakantie in het zeer mooie Parkhotel Papenbu

28-5-2013

Naar onze mening is het hotel TOP. Slechts enkele minuten lopen van het centrum, maar toch uiterst rustig gelegen. Mooie ruime kamers, gescheiden deel met bank en stoel, televisie, etc., inrichting is ook oké, grote badkamer met ligbad en douche. Ontbijtbuffet zeer uitgebreid (hier wordt iedereen vol). Zeer vriendelijk personeel. Ook de externe verschijning van het hotel is erg vriendelijk. Voor ons het beste hotel in Papenburg.

Gereisd Anders in Wed May 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aangenaam weekend.

13-4-2013

Ons verblijf in Parkhotel Papenburg was erg aangenaam. Vragen of wensen aan het personeel werden erg positief ontvangen. Het hotel is vrij nieuw, schoon, modern, functioneel ingericht en elegant. Gebruik van de minibar (met inhoud) was inclusief, net zoals het gebruik van het kluisje We kunnen dit hotel alleen maar aanbevelen.

Gereisd Anders in april 2013

Kort in het Emsland.

25-1-2013

Het hotel ligt rustig, maar toch centraal gelegen tussen Shopping-Meile en het stadspark. Zeer schone en gezellige sfeer met vriendelijke service. Soms zeer ruime en rustige kamers met gratis minibar geschikt als uitvalsbasis voor inlichtingen in en rond Papenburg. Het uitgebreide en onbeperkte ontbijt laat niets te wensen over. Het hotel is verbonden met een goed hotel met Amerikaanse steakhouse-flair.

Gereisd Anders in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Absoluut aan te raden.

18-9-2012

Nieuw hotel. Centraal gelegen. Het centrum ligt op loopafstand. Minibar wordt elke dag gratis bijgevuld. Aangesloten is een steakhouse (Vacuno) als gasten van het hotel krijg je daar een €5,00 kostingbon voor. Het hotel verdient meer dan 3 sterren. Betaalbare prijs. Voldoende parkeergelegenheid en gratis beschikbaar.

Gereisd Anders in Sat Sep 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinTerras
  • Overige servicesFietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parkhotel Papenburg in Papenburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parkhotel Papenburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.