Hotel Kedi Papenburg

Hotel Info

Meer hotelinfo

5 reviews over Hotel Kedi Papenburg

• 8.02-02-2014

Geweldig hotel aan de oude haven.

Was voor zaken in Papenburg met tegelijk een bezoek aan de Meyer-Werf. Het hotel ligt dichtbij de oude haven midden in de winkelstraat van de stad. Het hotel en de kamers zijn in fatsoenlijke toestand en ik zal bij mijn volgende reis naar Papenburg weer daar verblijven. Had alleen overnachting met ontbijt geboekt. Ontbijt was er in buffetvorm.

• 7.08-01-2014

Verfrissend modern hotel.

Een minpunt bij het wisselen van het beddengoed, omdat er 1 keer vergeten is de kamer schoon te maken en de bedden/de badkamer te maken. Receptie had niet eens een excuses hiervoor. Hotel anders zeker aan te bevelen!

• 9.04-11-2013

Zeer aan te bevelen. Zeer graag terug.

Een leuk, schoon hotel waar je je goed voelt. Zeer aardig personeel. Modern en toch geen koude sfeer. In ons geval was een bezoek aan de scheepswerf Meyer het waard en we zullen het nog eens bezoeken als we in Hotel Kedi overnachten. De prijs/kwaliteitsverhouding is uitstekend! Zeer aanbevelenswaardig!

• 9.04-10-2013

Mooi, modern hotel.

Een relatief nieuw hotel met moderne inrichting. De kamers zijn vrij groot. Het hotel ligt aan een winkelcentrum, waarvan je niets merkt. Te voet bereikt men snel het centrum. Gratis parkeergelegenheid bij het hotel. Uitgebreid ontbijt (9 euro) en uitgebreide ontbijttijden Tot 12 uur op feestdagen!) We waren absoluut tevreden en komen graag terug!

• 9.28-09-2013

Aangenaam hotel.

Aangenaam hotel met een ideale ligging tot het centrum Uitstekende verbindingsmogelijkheden. Mooie sfeer en goed ontbijt.

0 tips over Hotel Kedi Papenburg

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
      • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte
      • Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen