Hotel Alte Werft

Hotel Alte Werft
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Alte Werft voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Alte Werft in het Nederlands

Super

Anja Pol
17-9-2017

Grote net gerenoveerde kamer, schoon, vriendelijk personeel en een uitstekend ontbijt. Mooie ligging.

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Op het terreinTerras
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alte Werft in Papenburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alte Werft zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.