We hebben een aantal aanbieders voor Papenburg voor je op een rij gezet:

Reviews over Papenburg

Veenkoloniënstadje

Rinus
    29-11-2014

Papenburg is een leuk stadje in het Emsland niet ver van de grens met de provincie Groningen, het is een voormalig veenkoloniënstadje wat te zien is aan de kanalen die er doorheen lopen, het Hauptkanal is tegenwoordig een mooi wandel- en winkelpromenade. Het stadje heeft enkele fraaie cultuurhistorische monumenten zoals het fraaie Rathaus, de Pfarrkirche Sankt Anthonius, de molen en het historische zeilschip de "Frederik von Papenburg" die in het Hauptkanal voor anker ligt bij het Rathaus. Een wandeling door het aangename Stadtpark is een ontspannende bezigheid en verder is er een ruim aanbod aan winkels en restaurants. Het stadje is tegenwoordig vooral bekend om zijn scheepsbouw op de Meyer Werft waar enorme cruiseschepen en veerboten worden gebouwd.

Gereisd Met vrienden in september 2014

Levendige stad

Jeroen
    15-1-2014

Een stad die een paar grote supermarkten ter grote van een stadion. Waar ze echt alles verkopen, een leuk winkelcentrum en een leuke winkelstraat. De winkelstraat is ten opzichte van de supermarkten en het winkelcentrum, rustig en gelegen langs water. Waarom water, Boten staan namelijk centraal in Papenburg, de stad is er groot door geworden. Papenburg beschikt dan ook over de grootste scheepswerf van Duitsland. Het uitgaan is er prima, Rivier4 is een leuke en vrij grote discotheek boven het winkelcentrum. Nederlanders kom je er niet tegen! De restaurants zijn er prima en niet duur.

Gereisd Met vrienden in juli 2013
Papenburg scoort een 8,3 uit 10, op basis van 8 reviews