Hotel Thünenhof

HotelKleine hotelsWeer vandaag26°11°

We hebben een aantal aanbieders voor Thünenhof voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Thünenhof in het Nederlands

Heerlijk ontbijt

fam.Leen, 6-9-2015

Hotel geboekt ivm familiefeest. Mooie schone ruime kamer met balkon en kitchenette.

Ontbijt erg goed. Vriendelijk personeel.

Gastvrij

Jan-Nelwendels, 19-6-2012

Als wij bij het hotel aankomen lijkt het wel uitgestorven, Al snel blijkt dat wij de enige gasten zijn in het hotel. We worden hartelijk welkom geheten en de kamer is oke. Als we iets willen drinken blijkt er geen rode wijn aanwezig te zijn die wij lekker vinden. Dat is geen enkel probleem als we even geduld hebben dan wordt deze gehaald. Als we aangeven dat dit maar voor een persoon is en dus de hele fles niet opgaat, is dat geen enkel bezwaar. Dat noem ik nog eens service. Het ontbijt is ook dik in orde, heerlijk verse warme broodjes en beleg in overvloed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thünenhof in Oyten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thünenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Thünenhof scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.