Reviews over Ottersberg

Prima voor een tussenstop naar het Noorden

Anne,
    20-1-2014

Om de lange reis naar het Noorden van Denemarken voor onze kleindochter niet te lang te maken, hebben we hier 1 tussenstop gemaakt. Precies op de helft van het Westen van NL naar het Noorden van Denemarken. Mooie grote familiekamer (met 3 bedden), zeer netjes en schoon. Op de gang voor de kamer is een keukentje, waar je koffie kunt zetten of iets kunt opwarmen. Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet.

Alles was perfect en voor een redelijke prijs. De volgende dag konden we uitgerust onze reis voortzetten. Hier gaan we bij een volgende reis richting Noorden zeker weer naartoe.